Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 17:25jo - har funderat på det... hmmm tröja ovanpå trisuit känns det som...
jo - har funderat på det... hmmm tröja ovanpå trisuit känns det som...
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 17:42Efter Helsingborg Triathlon (12 grader, halv storm och kraftigt regn) kommer ingenting annat att kännas kallt 😉
Efter Helsingborg Triathlon (12 grader, halv storm och kraftigt regn) kommer ingenting annat att kännas kallt 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 17:56det är nog många som kör för första gången - jag är en av dem...
dock cykling i regn kan inte vara värre än VR 2009!hoppas att alla får en säker "resa" till mål.
Lycka till!
det är nog många som kör för första gången - jag är en av dem...
dock cykling i regn kan inte vara värre än VR 2009!
hoppas att alla får en säker "resa" till mål.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 18:29Fryser man på cykeln så tar man i för lite... 14 grader och sol är ju perfekt tävlingsväder!
Fryser man på cykeln så tar man i för lite... 14 grader och sol är ju perfekt tävlingsväder!
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 21:20börjar undra vad f-n jag har gett mig in på...
Har inte cyklat många meter sedan VR förra året. Utöver en kortis på ca 1 mil i måndags har det bara blivit någon gång till/från jobbet men de gångerna kan jag räkna på ena handens fingrar, har inte simträna
börjar undra vad f-n jag har gett mig in på...
Har inte cyklat många meter sedan VR förra året. Utöver en kortis på ca 1 mil i måndags har det bara blivit någon gång till/från jobbet men de gångerna kan jag räkna på ena handens fingrar, har inte simträna
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 22:04Du är inte ensam :-).
Du är inte ensam :-).
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 07:16Nennie, ingen fara, det är bara olympisk så det är inga jättedistanser du skall ta dig igenom 😀
Se bara upp med diverse vilsekomna fotgängare under cyklingen!
Nennie, ingen fara, det är bara olympisk så det är inga jättedistanser du skall ta dig igenom 😀
Se bara upp med diverse vilsekomna fotgängare under cyklingen!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 15:57http://www.svd.se/nyheter/stockholm/tva-triathloncyklister-till-sjukhus_6404559.svd
"Två cyklister som deltar i den pågående triathlontävlingen i centrala Stockholm kolliderade med varandra på Blasieholmen strax före klockan 12 på söndagen.
Den ene cykl
http://www.svd.se/nyheter/stockholm/tva-triathloncyklister-till-sjukhus_6404559.svd
"Två cyklister som deltar i den pågående triathlontävlingen i centrala Stockholm kolliderade med varandra på Blasieholmen strax före klockan 12 på söndagen.
Den ene cykl
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 16:03Aj..
Hur är det med avspärrningarna egentligen?? Att "åskådare" springer ut på banan och gör att cyklister vurpar ska ju inte ens få hända känns det som!
Aj..
Hur är det med avspärrningarna egentligen?? Att "åskådare" springer ut på banan och gör att cyklister vurpar ska ju inte ens få hända känns det som!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 16:05tack Kim, ju man undrar om hur åskådare beter sig ... ugh!
Jag fick skrika "NEJ" när jag såg att vissa skulle gå över vägen...
tack Kim, ju man undrar om hur åskådare beter sig ... ugh!
Jag fick skrika "NEJ" när jag såg att vissa skulle gå över vägen...