Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonAXA Stockholm Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

Stefan man måste bromsa in nästan helt innan vänstersvängen ner från Västerbron, men sörj inte din fina fart, det är ju lika för alla 🙂 Där flaggar funktionärerna i god tid ner farten.

Ann-Sofie det är lugnt om man tänker positiva tankar första 10 min

Du får gott om ny fart sista backen ner till Söder mälarstrand

vet att förra året så gick några rakt ut i gatan efter en sväng(de gick och pratade och märkte mig aldrig) blev att bromsa bort all fart..minns dock inte vart det var ,hoppas att jag slipper sånt i år..

jag kommer vara en av de som ligger och simmar läng

Helen, hoppas att du skrek och svor åt dom. Även om dom inte gillar det kommer dom komma ihåg att kolla upp nästa gång.

Du har helt rätt, Sussi 😀 Det är lite hela-havet-stormar känsla vid herrstarterna...
Jag noterade igår i PM:et att damerna har fått en egen start och det du skriver kan nog vara en anledning!

Tack Sussi! 🙂 Det ska bli väldigt roligt. Egen start för damer låter väldigt bra. Testosteronstinna grabbar tampas jag hellre med i löpspåret än i vattnet.

Jag har superpumpade däck som är ca 23 mm så vill att det börjar torka NUUUUUU. Annars kommer jag

Japp det ska bli väldigt kul! Och jag offrar lätt någon minut för att hinna njuta av den härliga miljön, så lyxigt att cykla genom vackraste delen av stan utan trafik. Viss skillnad mot vardagens trafikkaos. Lycka till alla!

Jag skippade cykeln och körde delar av banan med bilen idag istället.
Hoppas verkligen att det torkar upp under natten annars blir det läskigt emellanåt!
Tävlingscentrum såg dock trevligt ut, löpbanan är riktigt snabb och vattnet var hyffsat tempererat

jag var ute och cyklade i regnet - jepp ramlat av cykeln och skrapat ena knäet - tur att i sista stund innan jag åkte hemifrån tog jag på mig långa löpartajts och långarmade tröja, kunde cykla hemåt med lätt spring efteråt... det börjar bli blåmärke men j

Ska sluta regna, men ganska sent ikväll, så det kan nog vara rätt fuktigt även imorgon även om vägarna borde vara hyfsat torra.

http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/

Det kan bli ganska svalt på cykeln efter badet känns det som.