Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 16:56Stefan man måste bromsa in nästan helt innan vänstersvängen ner från Västerbron, men sörj inte din fina fart, det är ju lika för alla 🙂 Där flaggar funktionärerna i god tid ner farten.
Ann-Sofie det är lugnt om man tänker positiva tankar första 10 min
Stefan man måste bromsa in nästan helt innan vänstersvängen ner från Västerbron, men sörj inte din fina fart, det är ju lika för alla 🙂 Där flaggar funktionärerna i god tid ner farten.
Ann-Sofie det är lugnt om man tänker positiva tankar första 10 min
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 16:59Du får gott om ny fart sista backen ner till Söder mälarstrand
Du får gott om ny fart sista backen ner till Söder mälarstrand
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 17:05vet att förra året så gick några rakt ut i gatan efter en sväng(de gick och pratade och märkte mig aldrig) blev att bromsa bort all fart..minns dock inte vart det var ,hoppas att jag slipper sånt i år..
jag kommer vara en av de som ligger och simmar läng
vet att förra året så gick några rakt ut i gatan efter en sväng(de gick och pratade och märkte mig aldrig) blev att bromsa bort all fart..minns dock inte vart det var ,hoppas att jag slipper sånt i år..
jag kommer vara en av de som ligger och simmar läng
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 11:20Helen, hoppas att du skrek och svor åt dom. Även om dom inte gillar det kommer dom komma ihåg att kolla upp nästa gång.
Helen, hoppas att du skrek och svor åt dom. Även om dom inte gillar det kommer dom komma ihåg att kolla upp nästa gång.
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 12:44Du har helt rätt, Sussi 😀 Det är lite hela-havet-stormar känsla vid herrstarterna...
Jag noterade igår i PM:et att damerna har fått en egen start och det du skriver kan nog vara en anledning!
Du har helt rätt, Sussi 😀 Det är lite hela-havet-stormar känsla vid herrstarterna...
Jag noterade igår i PM:et att damerna har fått en egen start och det du skriver kan nog vara en anledning!
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 13:00Tack Sussi! 🙂 Det ska bli väldigt roligt. Egen start för damer låter väldigt bra. Testosteronstinna grabbar tampas jag hellre med i löpspåret än i vattnet.
Jag har superpumpade däck som är ca 23 mm så vill att det börjar torka NUUUUUU. Annars kommer jag
Tack Sussi! 🙂 Det ska bli väldigt roligt. Egen start för damer låter väldigt bra. Testosteronstinna grabbar tampas jag hellre med i löpspåret än i vattnet.
Jag har superpumpade däck som är ca 23 mm så vill att det börjar torka NUUUUUU. Annars kommer jag
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 15:22Japp det ska bli väldigt kul! Och jag offrar lätt någon minut för att hinna njuta av den härliga miljön, så lyxigt att cykla genom vackraste delen av stan utan trafik. Viss skillnad mot vardagens trafikkaos. Lycka till alla!
Japp det ska bli väldigt kul! Och jag offrar lätt någon minut för att hinna njuta av den härliga miljön, så lyxigt att cykla genom vackraste delen av stan utan trafik. Viss skillnad mot vardagens trafikkaos. Lycka till alla!
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 16:45Jag skippade cykeln och körde delar av banan med bilen idag istället.
Hoppas verkligen att det torkar upp under natten annars blir det läskigt emellanåt!
Tävlingscentrum såg dock trevligt ut, löpbanan är riktigt snabb och vattnet var hyffsat tempererat
Jag skippade cykeln och körde delar av banan med bilen idag istället.
Hoppas verkligen att det torkar upp under natten annars blir det läskigt emellanåt!
Tävlingscentrum såg dock trevligt ut, löpbanan är riktigt snabb och vattnet var hyffsat tempererat
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 17:12jag var ute och cyklade i regnet - jepp ramlat av cykeln och skrapat ena knäet - tur att i sista stund innan jag åkte hemifrån tog jag på mig långa löpartajts och långarmade tröja, kunde cykla hemåt med lätt spring efteråt... det börjar bli blåmärke men j
jag var ute och cyklade i regnet - jepp ramlat av cykeln och skrapat ena knäet - tur att i sista stund innan jag åkte hemifrån tog jag på mig långa löpartajts och långarmade tröja, kunde cykla hemåt med lätt spring efteråt... det börjar bli blåmärke men j
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 17:17Ska sluta regna, men ganska sent ikväll, så det kan nog vara rätt fuktigt även imorgon även om vägarna borde vara hyfsat torra.
http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/
Det kan bli ganska svalt på cykeln efter badet känns det som.
Ska sluta regna, men ganska sent ikväll, så det kan nog vara rätt fuktigt även imorgon även om vägarna borde vara hyfsat torra.
http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/
Det kan bli ganska svalt på cykeln efter badet känns det som.