Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:34tack för alla hejarop till oss som var bland de sista.. 😉
tack för alla hejarop till oss som var bland de sista.. 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:36Problemet med cykelsträckan är väl att den är så förhållandevis lång, så lång att den inte går att dra hur som helst... jag tycker på pappret att det låter som en ganska bra sträcka.
Problemet är väl snarare att det är för få funktionärer och cykelström
Problemet med cykelsträckan är väl att den är så förhållandevis lång, så lång att den inte går att dra hur som helst... jag tycker på pappret att det låter som en ganska bra sträcka.
Problemet är väl snarare att det är för få funktionärer och cykelström
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:37Problemet är att folk&fä inte ser sig för. Det har inget med funktionärerna att göra.
Problemet är att folk&fä inte ser sig för. Det har inget med funktionärerna att göra.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:39jo det stämmer - att folk inte se sig för - som jag fick " skrika" nej när jag såg några osm ville ta sig förbi & jga vet att med den farten i cykeln kunde det har slutat illa.
En vacker sträcka ( jag körde sprint) kul var det!!!
jo det stämmer - att folk inte se sig för - som jag fick " skrika" nej när jag såg några osm ville ta sig förbi & jga vet att med den farten i cykeln kunde det har slutat illa.
En vacker sträcka ( jag körde sprint) kul var det!!!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:43Cykelbanan kanske måste inhägnas bättre? Folk o fä som inte ser sig för kommer man knappast undan tyvärr. Till o med så att när man springer Sthlmsmaran får man vara på sin vakt för att inte springa in i folk som ska korsa gatan.
Cykelbanan kanske måste inhägnas bättre? Folk o fä som inte ser sig för kommer man knappast undan tyvärr. Till o med så att när man springer Sthlmsmaran får man vara på sin vakt för att inte springa in i folk som ska korsa gatan.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:44håller nog med att den måste inhägnas mer och med vaktade övergångar
håller nog med att den måste inhägnas mer och med vaktade övergångar
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:45Man kliver ju inte ut när en bil kommer!!! Hallåååå!?
Skillnaden är att om bilen kör på så skadas den som blir påkörd och om en cyklist kör på så skadas båda!
Man kliver ju inte ut när en bil kommer!!! Hallåååå!?
Skillnaden är att om bilen kör på så skadas den som blir påkörd och om en cyklist kör på så skadas båda!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:48När vi körde GP i Slottskogen för en del år sedan så tyckte barnfamiljerna att det var lämpligt att stå på tävlingsbanan med barnvagn för att se sälarna i säldammen.
Ja, det var innan de sedan gick rakt ut framför cyklister som kom i + 60 km/h nedanför sä
När vi körde GP i Slottskogen för en del år sedan så tyckte barnfamiljerna att det var lämpligt att stå på tävlingsbanan med barnvagn för att se sälarna i säldammen.
Ja, det var innan de sedan gick rakt ut framför cyklister som kom i + 60 km/h nedanför sä
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:53Det finns de som kliver ut när det kommer bilar. Fyllon och barn till exempel.
Det finns de som kliver ut när det kommer bilar. Fyllon och barn till exempel.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:54Jag tror inte att att cykelsträckan går Strandvägen/Blasierholmen/Skeppsbron/Slussen/Söder Mälarstrand/Västerbron/Norr Mälarstrand till Stadshuset för att det inte fanns några andra alternativa dragningar av sträckan. Man ville antagligen ha loppet genom
Jag tror inte att att cykelsträckan går Strandvägen/Blasierholmen/Skeppsbron/Slussen/Söder Mälarstrand/Västerbron/Norr Mälarstrand till Stadshuset för att det inte fanns några andra alternativa dragningar av sträckan. Man ville antagligen ha loppet genom