Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:55Man kan inte jämföra en tävling vid en normal trafiksituation. Tycker iaf jag.
Man kan inte jämföra en tävling vid en normal trafiksituation. Tycker iaf jag.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:21Funktionärerna är väl där för att se till att folk springer över vid rätt tillfälle? Samt stoppa fyllon och barn som bara springer ut utan att se sig för?
Som någon skrev ovan så händer samma sak på Sthlmsmaran.. och då är det betydligt fler människor so
Funktionärerna är väl där för att se till att folk springer över vid rätt tillfälle? Samt stoppa fyllon och barn som bara springer ut utan att se sig för?
Som någon skrev ovan så händer samma sak på Sthlmsmaran.. och då är det betydligt fler människor so
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:24Men som individ behöver du inte bry dig om vad någon funktionär gör gällande. Det är inte Polis/MP som står där.
Men som individ behöver du inte bry dig om vad någon funktionär gör gällande. Det är inte Polis/MP som står där.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:31Fast om du som ouppmärksam individ tar ett kliv ut i gatan, utan att se dig för, och blir tillsagd av en funktionär att du kanske ska vänta för det kommer ett gäng cyklister precis... du tror att vedebörande kommer börja tjafsa om att funktionären inte är
Fast om du som ouppmärksam individ tar ett kliv ut i gatan, utan att se dig för, och blir tillsagd av en funktionär att du kanske ska vänta för det kommer ett gäng cyklister precis... du tror att vedebörande kommer börja tjafsa om att funktionären inte är
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:34Ska funktionärerna stå med armbågslucka då?
Ska funktionärerna stå med armbågslucka då?
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:35Går människor ut i vägen med en armbågsluckas avstånd?
Och vad har det med polis/mp att göra?
Går människor ut i vägen med en armbågsluckas avstånd?
Och vad har det med polis/mp att göra?
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:53Var åskådare idag vid Sjöhistoriska.
Kan bara säga att funtionärerna var verkligen på hugget och gjorde en kanoninsats.
Var åskådare idag vid Sjöhistoriska.
Kan bara säga att funtionärerna var verkligen på hugget och gjorde en kanoninsats.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:06jo de gör en kanon insats!
Jag tycker det är viktigt att SCT får elog för bra arrangemang - bra ordning i växlingsområde & vänliga funktionärer som förklarade för "first-timers" hur allt funkar.
jo de gör en kanon insats!
Jag tycker det är viktigt att SCT får elog för bra arrangemang - bra ordning i växlingsområde & vänliga funktionärer som förklarade för "first-timers" hur allt funkar.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 22:40Topparrangemang tycker jag. Trist med olyckorna. Bara det inte påverkar bansträckningen till nästa år. Finns väl dock risk för det...
Topparrangemang tycker jag. Trist med olyckorna. Bara det inte påverkar bansträckningen till nästa år. Finns väl dock risk för det...
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 22:53Hemskt tråkigt med olyckorna. Men upplevde själv under loppet att avspärrningarna funkade bra med tanke på folkmängden ute på stan och funktionärerna var alerta med några få undantag. På Skeppsbrons slut på väg upp mot Slussen stod två skärpta kvinnliga
Hemskt tråkigt med olyckorna. Men upplevde själv under loppet att avspärrningarna funkade bra med tanke på folkmängden ute på stan och funktionärerna var alerta med några få undantag. På Skeppsbrons slut på väg upp mot Slussen stod två skärpta kvinnliga