Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningböcker
You need to log in to create posts and topics.

12

Lånade böcker på bibban idag, insåg att de har en del om löpning t ex som är intressant och om fitness, så jag gick igång lite på hyllorna där, insåg att det var en kul skatt. Ska läsa Malin Ewerlöfs bok om löpning, ska se om jag får tips i löpsteg och in

Ah. du får berätta här om den var bra sen. Alltid kul att lära sig lite nytt!
🙂

Själv försöker jag läsa "Lore of running" och den verkar väldigt bra, men är mycket ingående och inget att läsa om man har bråttom! 😉

Än så länge är det mest biografi...

Läste en annan bok jag lånade utan att se vilket år den gavs ut, och fick lite att skratta åt - den utgavs 1980 (!) och de talade om att det numera var ganska vanligt med motionslopp, att man inte behövde skämmas för a

Fick en rekomendation om "Ultra marathon man" som jag var tvungen att köpa!!
Vet faktiskt inte om han är galen och borde få vård eller om han är en guddom som är värd all beundran?!
Jättekul och inspirerande läsning, att tänja på gränserna lite...?
Efte

då var de inspirerande! 🙂

Jag ska läsa lite olika fitnessböcker osv i sommar, det skapar motivation och alltid lär man sig något nytt. Tidigare köpte jag alla möjliga böcker men nu när jag upptäckte att det finns på bibban så går jag hellre den vägen!

Vad heter boken av (om?) Malin Ewerlöf?
Jag är en bokmal, har du andra boktips?? 😀

Malins bok har jag lämnat tillbaka, me hon har väl bara skrivit en å den är nog lätt att hitta! 🙂 ett häfte av Camilla Porsman "kom igång med jogging" är intressant.

Gör som jag - gå till bibban och låna, de har fitness för henne som jag vill läsa, de

Ja, av Camilla Porsman har jag flera böcker på min önskelista på AdLibris (använder den som minneslista över böcker jag vill köpa/läsa).

Gå till bibblan & låna böcker är tyvärr inget bra alternativ för mig. De senaste fem gångerna jag gjort det har jag

haha, jag avr sån förr med! Jag brukar skicka mail till mig själv istället för kom-i-håg-lappar, det funkar bra, jag läser mail flra ggr om dan! 🙂

Porsmans bok kostar som sagt runt 50-lappen så den är ju lättköpt, värre med de stora fitnessböckerna run

Ett annat sätt att komma ihåg att lämna tillbaka böckerna på bibblan är att lägga in en påminnelse i mobiltelefonens kalender, lämpligen dan innan. Har fått ner mina böteskostnader rejält...

12