Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 11:10Säkert bra teknik på att simma? Om man inte är simmare? Troligt att han kan lära sig, men säkert?
Säkert bra teknik på att simma? Om man inte är simmare? Troligt att han kan lära sig, men säkert?
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 12:56Simning är en jäkla sport för de som inte simmat som små har jag märkt.
Dock tränar han mycket simning och jag såg i en intervju att han räknade med att simma Kalmar på under timmen vilket ändå får räknas som hyfsat bra i alla fall?
Simning är en jäkla sport för de som inte simmat som små har jag märkt.
Dock tränar han mycket simning och jag såg i en intervju att han räknade med att simma Kalmar på under timmen vilket ändå får räknas som hyfsat bra i alla fall?
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 21:32Fler har provat, bl.a. Udo Böltz team telekom. Körde HIM 2000, cyklade på 4,42 tror jag.
Lycka till.
Fler har provat, bl.a. Udo Böltz team telekom. Körde HIM 2000, cyklade på 4,42 tror jag.
Lycka till.
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 22:16Om du menar HIM = halv iron man så är tom jag snabbare... 🙂
Om du menar HIM = halv iron man så är tom jag snabbare... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 10:43Trist att Kalmar inte ger honom en plats... Finns väl ändå en gräns för "samma regler ska gälla alla" 😀
Trist att Kalmar inte ger honom en plats... Finns väl ändå en gräns för "samma regler ska gälla alla" 😀
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 11:53Inte i landet lagom...
Inte i landet lagom...
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 15:38Inte ger honom en plats? Är inte tävlingen öppen för vem som helst? Eller har de nån slags antiproffsregel som förr om åren i OS?
Inte ger honom en plats? Är inte tävlingen öppen för vem som helst? Eller har de nån slags antiproffsregel som förr om åren i OS?
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 16:07Det var väl redan slut på platser för 2013 när Magnus bestämde sig för att satsa.
Det var väl redan slut på platser för 2013 när Magnus bestämde sig för att satsa.
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 16:59Nåväl, tänkte väl snarare på Hawaii IM.
Nåväl, tänkte väl snarare på Hawaii IM.
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 17:01Är den öppen för LA?
Är den öppen för LA?