Quote from Ulrika Ekelund on 17 February 2013, 17:37Amatörplatserna i Kalmar är slutsålda. Om Bäckstedt skaffar proffslicens får han köra.
Att ge en plats till honom i dagsläget, som amatör, skulle sannolikt rendera stämningar från andra som inte hann anmäla sig i tid. Det är väääldigt många som vill köra
Amatörplatserna i Kalmar är slutsålda. Om Bäckstedt skaffar proffslicens får han köra.
Att ge en plats till honom i dagsläget, som amatör, skulle sannolikt rendera stämningar från andra som inte hann anmäla sig i tid. Det är väääldigt många som vill köra
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 17:38De borde ge Bäckstedt en plats. Kul ju och bra för sporten om fler vill vara med! Jag är också ganska säker på att många skulle vilja pegga upp sin egen cykeltid mot Bäckstedt. 🙂
De borde ge Bäckstedt en plats. Kul ju och bra för sporten om fler vill vara med! Jag är också ganska säker på att många skulle vilja pegga upp sin egen cykeltid mot Bäckstedt. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 23:02Jaså, var det så enkelt... 🙂
Jaså, var det så enkelt... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 21:33Och vad kostar en proffslicens? Jag tänkte om vi här på funbeat skulle skramla ihop en åt han? (H:)
Och vad kostar en proffslicens? Jag tänkte om vi här på funbeat skulle skramla ihop en åt han? (H:)
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 21:56750$ och ett godkännande från förbundet
750$ och ett godkännande från förbundet
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 21:57Tror ni att han jobbar gratis åt ES?
Tror ni att han jobbar gratis åt ES?
Quote from Funbeat user on 19 February 2013, 15:44Han börjar i Abu Dhabi i Mars
Han börjar i Abu Dhabi i Mars
Quote from Funbeat user on 19 February 2013, 21:02Andrew : -ska han tävla eller börja jobba för att spara ihop till licensen?
Andrew : -ska han tävla eller börja jobba för att spara ihop till licensen?
Quote from Funbeat user on 19 February 2013, 23:05Tävla
Tävla
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 11:40På "ett annat FB, som inte är Flashback" skriver arrangören:
"We are happy to announce that former pro cyclist Magnus Bäckstedt will make his Ironman debut in Kalmar, Sweden in August. His goal is to go sub 9 hours in Kalmar this year and for 2014 he wil
På "ett annat FB, som inte är Flashback" skriver arrangören:
"We are happy to announce that former pro cyclist Magnus Bäckstedt will make his Ironman debut in Kalmar, Sweden in August. His goal is to go sub 9 hours in Kalmar this year and for 2014 he wil