Quote from Guest on 14 August 2011, 15:55Till den okände vardagshjälte jag mötte vid Härlanda Tjärn runt halv tre: tack!
Jag hoppas att jag hörde rätt. Jag är inte säker eftersom du lät lite ansträngd, utförslöpan till trots. Men jag väljer att tro det. Som tvåbarnsfar i skymningslandet mellan
Till den okände vardagshjälte jag mötte vid Härlanda Tjärn runt halv tre: tack!
Jag hoppas att jag hörde rätt. Jag är inte säker eftersom du lät lite ansträngd, utförslöpan till trots. Men jag väljer att tro det. Som tvåbarnsfar i skymningslandet mellan
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 16:05-Huvudsaken är ju att du sprang om göken i fråga (t+) 😉
-Huvudsaken är ju att du sprang om göken i fråga (t+) 😉
Quote from Pernilla Liljegren on 14 August 2011, 16:08Du kanske kan ge honom dagens ros i någon tidning?
Du kanske kan ge honom dagens ros i någon tidning?
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 16:16Fick en gång höra "Ta på dig skor, bögjävel!" när jag var ute. Hade svårt att koncentrera mig på att springa i några hundra meter för att jag tyckte att det var så underhållande. Ska man förolämpa någon kan man väl i alla fall anstränga sig lite?
Fick en gång höra "Ta på dig skor, bögjävel!" när jag var ute. Hade svårt att koncentrera mig på att springa i några hundra meter för att jag tyckte att det var så underhållande. Ska man förolämpa någon kan man väl i alla fall anstränga sig lite?
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 21:37Roligt. Faktiskt.
(L) 🙂 (L)
Roligt. Faktiskt.
(L) 🙂 (L)
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 21:42Så kul!
Så kul!
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:09Var det en sån där retrosexuell jävel?
Var det en sån där retrosexuell jävel?
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:26Själv blev jag förvånad över antalet män i exakt den utstyrseln när jag sprang i krokarna nån timme senare. Men sexuell läggning var inget jag funderade över.
Själv blev jag förvånad över antalet män i exakt den utstyrseln när jag sprang i krokarna nån timme senare. Men sexuell läggning var inget jag funderade över.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:49Haha, humor 😀
Själv har jag allid musik i lurarna och ett utseende som skrämmer de flesta så jag har aldrig hört nåt sånt. Men lite underhållande vore det allt.
Haha, humor 😀
Själv har jag allid musik i lurarna och ett utseende som skrämmer de flesta så jag har aldrig hört nåt sånt. Men lite underhållande vore det allt.
Quote from Catharina Brattlin on 14 August 2011, 22:59Homosexuella män anses vara vackra, även i heterosexuellas värld.
Kolla på Peter Jöback , Andreas Lundstedt, Magnus Carlsson och Freddie Mercury.
Så, Henrik, ta det som en komplimang! 🙂
Homosexuella män anses vara vackra, även i heterosexuellas värld.
Kolla på Peter Jöback , Andreas Lundstedt, Magnus Carlsson och Freddie Mercury.
Så, Henrik, ta det som en komplimang! 🙂