Quote from Elias Engqvist on 14 August 2011, 22:59Var det inte det han sa?
Var det inte det han sa?
Quote from Catharina Brattlin on 14 August 2011, 23:03Jo, hur så?
Jo, hur så?
Quote from Elias Engqvist on 14 August 2011, 23:04Nja, det verkade som du inte sett det - slå in öppen dörr typ!
Nja, det verkade som du inte sett det - slå in öppen dörr typ!
Quote from Catharina Brattlin on 14 August 2011, 23:06En vacker man kan aldrig få för mycket uppmärksamhet! 😉
En vacker man kan aldrig få för mycket uppmärksamhet! 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 23:06Håller med Sylvia.. Jag hade blivit smickrad om nån kallat mig för bög.
Håller med Sylvia.. Jag hade blivit smickrad om nån kallat mig för bög.
Quote from Elias Engqvist on 14 August 2011, 23:07Det verkar som om Henrik också tyckte det: "Jag tror ta-mig-tusan att det är det finaste någon har sagt till mig sedan hustrun svarade "ja"."
Det verkar som om Henrik också tyckte det: "Jag tror ta-mig-tusan att det är det finaste någon har sagt till mig sedan hustrun svarade "ja"."
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 23:08🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 05:18De homosexuella jag känner är, surprise, som folk är mest och inte särskilt måna om sitt yttre. Jag hade nog upplevt det ganska intetsägande.
De homosexuella jag känner är, surprise, som folk är mest och inte särskilt måna om sitt yttre. Jag hade nog upplevt det ganska intetsägande.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:54Fast det handlar väl om stereotyper när det används som "tillmäle"/komplimang?
Sedan att många homosexuella i sin tur känner sig instängda i _de_ stereotyperna ...
Fast det handlar väl om stereotyper när det används som "tillmäle"/komplimang?
Sedan att många homosexuella i sin tur känner sig instängda i _de_ stereotyperna ...
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:40Äh, han ville bara ha din kropp.
Äh, han ville bara ha din kropp.