Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 15:40Mötten en löpare i bar överkropp i går på min kvällsrunda. Kom då genast att tänka på den här tråden och började skratta så att jag var tvungen att stanna och hämta andan.
Mötten en löpare i bar överkropp i går på min kvällsrunda. Kom då genast att tänka på den här tråden och började skratta så att jag var tvungen att stanna och hämta andan.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 17:50Jag som tjej har undrat över varför inte fler män springer med bar överkropp. Tycker det är läckert.
Jag som tjej har undrat över varför inte fler män springer med bar överkropp. Tycker det är läckert.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 18:03Jag tycker det beror på VEM som gör det. Det finns gott om män där ute som skulle behöva ha en högre grad av självkritik (för att inte tala om självinsikt). Sen tycker jag också att män borde tvingas ha på sig minst ett linne av ren solidaritet med oss st
Jag tycker det beror på VEM som gör det. Det finns gott om män där ute som skulle behöva ha en högre grad av självkritik (för att inte tala om självinsikt). Sen tycker jag också att män borde tvingas ha på sig minst ett linne av ren solidaritet med oss st
Quote from Catharina Brattlin on 19 August 2011, 18:09Klart vi kan ta av oss på överkroppen Jessie! En liten sportbh täcker inte mycket men svalkar desto mer.
Klart vi kan ta av oss på överkroppen Jessie! En liten sportbh täcker inte mycket men svalkar desto mer.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 18:58Brist på självinsikt verkar vara en åkomma som härjar oavsett kön. Och nej, det är inte särskilt snyggt med dallrande valkar. Därför har jag en tröja på mig när jag springer. Men å andra sidan skiter jag i hur andra väljer att göra. Jag kan ju alltid koll
Brist på självinsikt verkar vara en åkomma som härjar oavsett kön. Och nej, det är inte särskilt snyggt med dallrande valkar. Därför har jag en tröja på mig när jag springer. Men å andra sidan skiter jag i hur andra väljer att göra. Jag kan ju alltid koll
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 19:27Ja Sylvia!
Jag får mer blickar på mina bara eller vff-beklädda fötter än jag får en varm dag om jag springer i minimal topp. Ibland undrar jag om de ens skulle se om jag sprang top-less så mycket stirrar folk på barfotalöpare här på vischan.
Ja Sylvia!
Jag får mer blickar på mina bara eller vff-beklädda fötter än jag får en varm dag om jag springer i minimal topp. Ibland undrar jag om de ens skulle se om jag sprang top-less så mycket stirrar folk på barfotalöpare här på vischan.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 20:02Ni kan springa nakna, bögigt lär det inte bli ändå. Så det är lugnt!
Ni kan springa nakna, bögigt lär det inte bli ändå. Så det är lugnt!
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 00:12Det vore befriande om folk inte lade så mycket energi på att störa sig på andra. Vore grymt härligt att springa i bar över men jag skulle ha svårt att slappna av om det inte var själv på en skogsstig nånstans. Innerstan känns inte som ett alternativ (H)
Det vore befriande om folk inte lade så mycket energi på att störa sig på andra. Vore grymt härligt att springa i bar över men jag skulle ha svårt att slappna av om det inte var själv på en skogsstig nånstans. Innerstan känns inte som ett alternativ (H)
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 08:51Framförallt befriande om vi slapp stilpolisen om vilka som bör eller inte bör springa med bar överkropp.
Framförallt befriande om vi slapp stilpolisen om vilka som bör eller inte bör springa med bar överkropp.
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 10:23Det är lite en fråga om var.Jag skulle inte springa med"bar" överkropp (i bara behån) inne i stan om jag passerade den, eller i "byn", däremot på stranden eller ute i skogen kan det kännas OK.
Tycker ungefär samma gäller män. Sedan kan man som sagt allti
Det är lite en fråga om var.Jag skulle inte springa med"bar" överkropp (i bara behån) inne i stan om jag passerade den, eller i "byn", däremot på stranden eller ute i skogen kan det kännas OK.
Tycker ungefär samma gäller män. Sedan kan man som sagt allti