Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBögigt
You need to log in to create posts and topics.

Mötten en löpare i bar överkropp i går på min kvällsrunda. Kom då genast att tänka på den här tråden och började skratta så att jag var tvungen att stanna och hämta andan.

Jag som tjej har undrat över varför inte fler män springer med bar överkropp. Tycker det är läckert.

Jag tycker det beror på VEM som gör det. Det finns gott om män där ute som skulle behöva ha en högre grad av självkritik (för att inte tala om självinsikt). Sen tycker jag också att män borde tvingas ha på sig minst ett linne av ren solidaritet med oss st

Klart vi kan ta av oss på överkroppen Jessie! En liten sportbh täcker inte mycket men svalkar desto mer.

Brist på självinsikt verkar vara en åkomma som härjar oavsett kön. Och nej, det är inte särskilt snyggt med dallrande valkar. Därför har jag en tröja på mig när jag springer. Men å andra sidan skiter jag i hur andra väljer att göra. Jag kan ju alltid koll

Ja Sylvia!

Jag får mer blickar på mina bara eller vff-beklädda fötter än jag får en varm dag om jag springer i minimal topp. Ibland undrar jag om de ens skulle se om jag sprang top-less så mycket stirrar folk på barfotalöpare här på vischan.

Ni kan springa nakna, bögigt lär det inte bli ändå. Så det är lugnt!

Det vore befriande om folk inte lade så mycket energi på att störa sig på andra. Vore grymt härligt att springa i bar över men jag skulle ha svårt att slappna av om det inte var själv på en skogsstig nånstans. Innerstan känns inte som ett alternativ (H)

Framförallt befriande om vi slapp stilpolisen om vilka som bör eller inte bör springa med bar överkropp.

Det är lite en fråga om var.Jag skulle inte springa med"bar" överkropp (i bara behån) inne i stan om jag passerade den, eller i "byn", däremot på stranden eller ute i skogen kan det kännas OK.
Tycker ungefär samma gäller män. Sedan kan man som sagt allti