Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBögigt
You need to log in to create posts and topics.

Håller med Marcus, jag också. Nercabbat framför funkiströjor!

Konstigt egentligen att det måste sättas sådana epitet på oss.
Jag förstår inte att det kan vara så provocerande vilken färg vi har eller vem vi älskar?

Det borde vara viktigare vilken grad av empati vi kan visa.

Vill man(läs kvinna) visa tuttarna eller

(L)

Ett luftigt linne lr bar överkropp innebär inte så jättestor skillnad i värme. Hade förut nån konstig idé om att bara proffs & elit kan/får/etc. ha linne och inte vi vanliga dödliga. Tänkte sen precis tvärtom, varför använder dom linne? Nu ser jag också u

Ni kan väl ändå inte mena att det är någon väsentlig skillnad på linne och t-shirt i frågan om "lämplighet"? Varför springer ni inte i burka när ni ändå håller på?

Edit: jag hittar inte mina ord. :@

Alla springer i det de tycker är trivsamt, och de som inte gillar att andra springer i linne, t-shirt, bar överkropp eller täckjacka kollar åt ett annat håll och slipper därmed reta sig. Kan vi jobba så? 😉

Ett luftig linne är en vettig kompromiss för den som av olika anledningar inte vill köra bart. Tröjor vare sig med lr utan funktion = äckel-peckelvarmt på sommaren.

Orientering -> täckta axlar -> klubbtröja med axlar -> tävlar med tröja -> tränar med tröja.

Har börjat springa med kortbyxor, men det känns konstigt... 🙂

Ett tag kunde jag bara träna/springa i linne, t-tröjor med sömmar och saker var i vägen - pröva att köra boxpass i t-tröja och ta sedan ett väl urringat linne - och att föredra linnen för passträning hängde med när jag sprang. Numera kör jag faktiskt ofta

@Magnus, då är det bara att ta av dem igen (H)