Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBögigt
You need to log in to create posts and topics.

Självinsikt och självkritik för att få lov att springa med bar överkropp får mig att fundera på hur ska man se ut för att få ta av sig tröjan när man är ute och springer? Ska socialstyrelsen ta fram riktlinjer och kanske mått till oss och är vi osäkra så

Håkan dearest, du är som alltid mitt enda lysande undantag. *puss*

Fast ärligt talat kanske jag egentligen tycker att det är lite bläääääh med ALLA som springer (eller går, eller hänger på stranden, eller var tusan som helst?) med bar överkropp. Antingen

När jag ser någon som klät sig (eller inte klätt sig) på ett sätt som jag inte skulle gjort brukar jag tänka att han/hon tycker det är fint (annars hade det inte hänt) och det är det viktigaste, att den andra/e känner sig fin/snygg/cool eller nått. Det är

Som sagt, det går ju att titta åt andra hållet om man retar sig... Låt folk se ut hur dom vill.

Jag kan inte säga att jag stör mig på de som springer nedcabbat. Själv tillhör jag de, kanske pga en generation äldre föräldrar, som inte gärna går med kortbyxor inne i stan.

Motionerar gör jag i shorts och t-shirt, känner mig inte helt bekväm i linne.

Alldeles bortsett från om det är snyggt eller lämpligt: borde inte ett plagg i funktionsmaterial vara svalare än att springa i bar överkropp?

I egenskap av nedcabbad löpare under alla varma dagar så kan jag definitivt säga att det är svalare och skönare än med funktionströja

Håller med Mackan, även om det kan kännas kyligt mot armar och ben så finns det inget som slår löpartight och linne. Vågar bara springa nedcabbat i skogen när jag inte tror att jag kommer att möta någon.

Känslan är lite som att näcka (L) !

Skjuter upp de praktiska testerna till nästa års värmebölja, men då låter det som om det är värt ett försök i alla fall. "Sval men kanske inte cool" får väl bli mottot! (H)

(V)