Quote from Guest on 3 August 2008, 21:33Kan man tänka sig bärplockning och svampplockning som träningskategorier?
Kan man tänka sig bärplockning och svampplockning som träningskategorier?
Quote from Elias Engqvist on 3 August 2008, 21:43Jag kan inte tänka mig det... Jag reggade inte då vi cyklade c:a 40km /dag i frankrike på semestern heller.
Träning är träning för mig. Då jag plockar svamp tex - vilket jag gör ganska mycket - gör jag det för att jag tycker det är kul, skönt att promene
Jag kan inte tänka mig det... Jag reggade inte då vi cyklade c:a 40km /dag i frankrike på semestern heller.
Träning är träning för mig. Då jag plockar svamp tex - vilket jag gör ganska mycket - gör jag det för att jag tycker det är kul, skönt att promene
Quote from Bjarne Lewin on 3 August 2008, 21:47Träning är träning för mig. Då jag tränar tex, vilket jag gör ganska mycket, gör jag det för att jag tycker det är kul, skönt att träna och för att mat smakar gott efteråt och för att man kan äta mer 😉
Regga det som vardagsmotion om du vill regga det! D
Träning är träning för mig. Då jag tränar tex, vilket jag gör ganska mycket, gör jag det för att jag tycker det är kul, skönt att träna och för att mat smakar gott efteråt och för att man kan äta mer 😉
Regga det som vardagsmotion om du vill regga det! D
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 21:56Nja, jag tyckte det var lite jämförbart med trädgårdsarbete. Minus grävningen då, kanske.
Vardagsmotion är ju en variant förstås. Jag tycker bärplockning är en sund och trevlig och hälsobefrämjande sysselsättning och jag vill gärna uppmuntra den sidan h
Nja, jag tyckte det var lite jämförbart med trädgårdsarbete. Minus grävningen då, kanske.
Vardagsmotion är ju en variant förstås. Jag tycker bärplockning är en sund och trevlig och hälsobefrämjande sysselsättning och jag vill gärna uppmuntra den sidan h
Quote from Elias Engqvist on 3 August 2008, 21:58Om jag plockat svamp och tycker det är värt att minnas bloggar jag det...
(Tex: http://redhorse.typepad.com/christers_weblog/2005/09/plockar_svamp.html)
Om jag plockat svamp och tycker det är värt att minnas bloggar jag det...
(Tex: http://redhorse.typepad.com/christers_weblog/2005/09/plockar_svamp.html)
Quote from Bjarne Lewin on 3 August 2008, 21:59Nej men wow har trädgårdsarbete kommit in som reggningsbar akitivitet 🙂
Nej men wow har trädgårdsarbete kommit in som reggningsbar akitivitet 🙂
Quote from Panama B on 3 August 2008, 22:17När kommer shopping ... (H)
Skall kolla med Betson ....
När kommer shopping ... (H)
Skall kolla med Betson ....
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 22:21Tiderna förändras. Vem var det som någon gång (60-talet, 70-talet??) menade att svampplockning var kultur? Göran Palm, Göran Sonnevi eller möjligen någon helt annan? Minnet sviker.
Och nu kommer jag och undrar om svampplockning är träning...
Jag förstår
Tiderna förändras. Vem var det som någon gång (60-talet, 70-talet??) menade att svampplockning var kultur? Göran Palm, Göran Sonnevi eller möjligen någon helt annan? Minnet sviker.
Och nu kommer jag och undrar om svampplockning är träning...
Jag förstår
Quote from Elias Engqvist on 3 August 2008, 22:23Jag blir betydligt tröttare av Ikea än svampskogen!
Jag blir betydligt tröttare av Ikea än svampskogen!
Quote from Jan Lundquist on 3 August 2008, 22:39Jag skulle vilja ha en kategori: "Ensam vårdnad om två vilddjur". Då skulle jag åka upp rejält i topplistan. Min puls är aldrig så hög som när tigrarna slåss och skriker (#). Ett joggingpass är rena avkopplingen efter det 😉
Jag skulle vilja ha en kategori: "Ensam vårdnad om två vilddjur". Då skulle jag åka upp rejält i topplistan. Min puls är aldrig så hög som när tigrarna slåss och skriker (#). Ett joggingpass är rena avkopplingen efter det 😉