Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:25Ni ska se mig leta o plocka kantareller, ett terrängpass på ngra timmar med rygga. När jag klipper mina 1000kvm gräs runt huset så blir det motorn på max och löpning (grannen sitter på sin traktor o röker- han njuter av livet på sitt sätt). En gång fällde
Ni ska se mig leta o plocka kantareller, ett terrängpass på ngra timmar med rygga. När jag klipper mina 1000kvm gräs runt huset så blir det motorn på max och löpning (grannen sitter på sin traktor o röker- han njuter av livet på sitt sätt). En gång fällde
Quote from Panama B on 22 August 2008, 18:44Känns som om vi får svårt att värva bärplockare till funbeat
BILD:http://www.plockablabar.se/images/defaultTop.gif
Dom har frågesporter med priser, enkätfrågor, egna bärombud, dom tjänar pengar uti skogen
Kolla http://www.plockablabar.se/tjana.asp
Kä
Känns som om vi får svårt att värva bärplockare till funbeat
BILD:http://www.plockablabar.se/images/defaultTop.gif
Dom har frågesporter med priser, enkätfrågor, egna bärombud, dom tjänar pengar uti skogen
Kolla http://www.plockablabar.se/tjana.asp
Kä
Quote from Catharina Brattlin on 22 August 2008, 18:58Magnus; jag kan faktiskt inte komma på något annat jag skulle vilja ha för att ge mig mervärde av FB.
Allt som jag vill ha, finns här: möjligheter att regga träning, se förbättringar (eller för den delen försämringar (#)) i mina sporter, kunniga människ
Magnus; jag kan faktiskt inte komma på något annat jag skulle vilja ha för att ge mig mervärde av FB.
Allt som jag vill ha, finns här: möjligheter att regga träning, se förbättringar (eller för den delen försämringar (#)) i mina sporter, kunniga människ
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 19:50tack Jack för din kommentar men vad jag menar med det är att det inte bara är viktminskningar som leder till överdrivenhet utan att träning för mig kan vara motion för andra mitt mål med min Träning är att kunna ta mig fram lättare utan hjälpmedel det kan
tack Jack för din kommentar men vad jag menar med det är att det inte bara är viktminskningar som leder till överdrivenhet utan att träning för mig kan vara motion för andra mitt mål med min Träning är att kunna ta mig fram lättare utan hjälpmedel det kan
Quote from Bjarne Lewin on 22 August 2008, 19:55Välkommen Boel! Jag hoppas att funbeat kommer att fortsätta att inspirera dig till mera motion både verklighetsanpassad rehab tex bärplocking och den mer organiserada rehabträningen tillsammans med sjukgymnast eller på gym.
Det finns en speciell grupp hä
Välkommen Boel! Jag hoppas att funbeat kommer att fortsätta att inspirera dig till mera motion både verklighetsanpassad rehab tex bärplocking och den mer organiserada rehabträningen tillsammans med sjukgymnast eller på gym.
Det finns en speciell grupp hä
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 20:12...då ska vi se, där ställer jag byrån. Humdidum. Bokhýllan då? Var får den plats? ... eh, ursäkta? Vad jag håller på med? Vad tror ni, jag håller på att flytta in i Funbeat, i synnerhet i den här tråden. Snart är jag här mer än jag är hemma och på mitt a
...då ska vi se, där ställer jag byrån. Humdidum. Bokhýllan då? Var får den plats? ... eh, ursäkta? Vad jag håller på med? Vad tror ni, jag håller på att flytta in i Funbeat, i synnerhet i den här tråden. Snart är jag här mer än jag är hemma och på mitt a
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 20:21Jag tycker att det borde finnas ett fält där man kan fylla i vilken träningssort man vill. Alla har ju olika träningar som man vill ha in. Jag vill ha in stripaerobic men fick till svar att jag skulle välja aerobic och sen skriva in att det var stripaerob
Jag tycker att det borde finnas ett fält där man kan fylla i vilken träningssort man vill. Alla har ju olika träningar som man vill ha in. Jag vill ha in stripaerobic men fick till svar att jag skulle välja aerobic och sen skriva in att det var stripaerob
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 20:50Ursäkta ett totalt blåbär - men vad är stripaerobics???
Ursäkta ett totalt blåbär - men vad är stripaerobics???
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 20:51Precis vad det låter som. Strip + aerobics.
Precis vad det låter som. Strip + aerobics.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 20:52Kanske lingonvecka men jag fattar ungefär lika lite. Vaddå man går in fullt påklädd i en lokal o åmar av sig kläderna o vips är det stripaerobics?
Kanske lingonvecka men jag fattar ungefär lika lite. Vaddå man går in fullt påklädd i en lokal o åmar av sig kläderna o vips är det stripaerobics?