Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:01Däremot tror jag att det t ex finns ngt färre skrinnare och skidåkare i Sverige och att de i större utsträckning är på andra forum - och inget fel i det.
Fast jag tycker det är bekvämt med alla diskussioner på ett ställe.
Däremot tror jag att det t ex finns ngt färre skrinnare och skidåkare i Sverige och att de i större utsträckning är på andra forum - och inget fel i det.
Fast jag tycker det är bekvämt med alla diskussioner på ett ställe.
Quote from Panama B on 22 August 2008, 18:03Eftersom det inte går att regga bärplockning så har jag inte kunnat reta mig på det (H) men bara tanken visar att vi kanske vill olika saker med att spendera tid på funbeat...
Jag har hängt här sedan 2005(dvs. innan funbeat) och tycker frågan bör ventile
Eftersom det inte går att regga bärplockning så har jag inte kunnat reta mig på det (H) men bara tanken visar att vi kanske vill olika saker med att spendera tid på funbeat...
Jag har hängt här sedan 2005(dvs. innan funbeat) och tycker frågan bör ventile
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:07Hej Magnus jag tillhör dem som hittat funbeat för att jag måste komma igång med träning och att röra på mig . Jag hör till dem som tidigare kunde köra uppåt tre mil till jobbet på cykel men på grund av sjukdom (stroke) nu har svårt att gå en runda på tio
Hej Magnus jag tillhör dem som hittat funbeat för att jag måste komma igång med träning och att röra på mig . Jag hör till dem som tidigare kunde köra uppåt tre mil till jobbet på cykel men på grund av sjukdom (stroke) nu har svårt att gå en runda på tio
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:12Kan man inte vara glad för någon annans framgång o utvekling O kanske hjälpa till o stötta om man är en framgångsrik o duktig idrottare med massor med kunskap o tips.
Om jag hade haft kunskapen hade jag gärna hjälpt till o inte varit rädd för att fokus sk
Kan man inte vara glad för någon annans framgång o utvekling O kanske hjälpa till o stötta om man är en framgångsrik o duktig idrottare med massor med kunskap o tips.
Om jag hade haft kunskapen hade jag gärna hjälpt till o inte varit rädd för att fokus sk
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:12Länge leve mångfalden! ... Ikea säger ju något bra där (även om allt med ikea kanske inte är så bra, men det är inte poängen).
Jag själv idag rabblade en bra stund ur mig massa irritation över elitismen som visats på i denna tråd, och för att vara riktigt
Länge leve mångfalden! ... Ikea säger ju något bra där (även om allt med ikea kanske inte är så bra, men det är inte poängen).
Jag själv idag rabblade en bra stund ur mig massa irritation över elitismen som visats på i denna tråd, och för att vara riktigt
Quote from Catharina Brattlin on 22 August 2008, 18:15Magnus; och jag har hängt här sen 11 januari 2006 och aldrig känt behov av att ventilera vad folk reggar/inte reggar. Huvudsaken är att jag vet vad jag själv reggar och varför. 🙂
Vad gäller kvaliteten, vilket Du tydligen inte kan/vill påvisa har sjunki
Magnus; och jag har hängt här sen 11 januari 2006 och aldrig känt behov av att ventilera vad folk reggar/inte reggar. Huvudsaken är att jag vet vad jag själv reggar och varför. 🙂
Vad gäller kvaliteten, vilket Du tydligen inte kan/vill påvisa har sjunki
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:18Boel. Jag beklagar att du drabbats av stroke.
Din kommentar
"varför skall allt vara så överdrivet med träning"
är på ett träningsforum halt galet fel tycker jag. Varför vill du angripa de som vill och kan träna mer?
Träna du efter din förmåga och låt
Boel. Jag beklagar att du drabbats av stroke.
Din kommentar
"varför skall allt vara så överdrivet med träning"
är på ett träningsforum halt galet fel tycker jag. Varför vill du angripa de som vill och kan träna mer?
Träna du efter din förmåga och låt
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:20Så man tränar bara om man är inställd på att delta i SM?
Så om jag skulle börja Friskis och Svettis igen så räknas det bara som träning om jag vill ställa upp i Friskis och Svettis SM? Bra att veta *noterar*
Så man tränar bara om man är inställd på att delta i SM?
Så om jag skulle börja Friskis och Svettis igen så räknas det bara som träning om jag vill ställa upp i Friskis och Svettis SM? Bra att veta *noterar*
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:22Nej. Det menar jag inte och det är jag helt säker på att du förstod från början.
Nej. Det menar jag inte och det är jag helt säker på att du förstod från början.
Quote from Panama B on 22 August 2008, 18:23Sylvia om du vänder på frågan och är konstruktiv vad skulle du vilja förbättras eller finns det något som skulle kunne ge dig mervärde som inte finns här...
http://www.sssk.se/medlem/databas/fardrapport/fardrapport.asp
BILD:http://www.sssk.se/resurser/b
Sylvia om du vänder på frågan och är konstruktiv vad skulle du vilja förbättras eller finns det något som skulle kunne ge dig mervärde som inte finns här...
http://www.sssk.se/medlem/databas/fardrapport/fardrapport.asp