Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:15Jobbigt med svamp på fel ställe. Det känns.
Jobbigt med svamp på fel ställe. Det känns.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:25Jag ställde en enkel fråga i en annan tråd om det var möjligt att få in viktminskning bland målen. Jag har haft en stroke, och måste reducera riskfaktorerna för återfall, och däribland att minska i vikt.
Då fick jag mothugg av samma typ av "elit" som inte
Jag ställde en enkel fråga i en annan tråd om det var möjligt att få in viktminskning bland målen. Jag har haft en stroke, och måste reducera riskfaktorerna för återfall, och däribland att minska i vikt.
Då fick jag mothugg av samma typ av "elit" som inte
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:31Det är inte bara "elit" som inte vill ha Funbeat till en viktminskningssite. Jag är själv överviktig och inte ens nära elit.
Givetvis finns många här som tränar för att gå ner i vikt och det har jag inget alls emot. Däremot så har viktminskningssiter hel
Det är inte bara "elit" som inte vill ha Funbeat till en viktminskningssite. Jag är själv överviktig och inte ens nära elit.
Givetvis finns många här som tränar för att gå ner i vikt och det har jag inget alls emot. Däremot så har viktminskningssiter hel
Quote from Elias Engqvist on 22 August 2008, 16:39Sist jag plockade bär satt jag på en stol som jag flyttade runt en röd-vinbärsbuske - det var rätt bekvämt!
Sist jag plockade bär satt jag på en stol som jag flyttade runt en röd-vinbärsbuske - det var rätt bekvämt!
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:45Att kunna sätta upp viktminskningsmål är väl inget konstigt. Det ändrar ju inte ett skit, för er som inte vill använda den funktionen. Jag påstår att er rädsla för "tjockis-invasion" på sajten är helt obefogad.
Jag har bara en önskan. Respektera andra män
Att kunna sätta upp viktminskningsmål är väl inget konstigt. Det ändrar ju inte ett skit, för er som inte vill använda den funktionen. Jag påstår att er rädsla för "tjockis-invasion" på sajten är helt obefogad.
Jag har bara en önskan. Respektera andra män
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:46Det är verkligen respektfullt att använda ordet tjockis-invasion.
Gratulerar till ett förträffligt val.
Det är verkligen respektfullt att använda ordet tjockis-invasion.
Gratulerar till ett förträffligt val.
Quote from Panama B on 22 August 2008, 16:47Värst vad ni är "duktiga" och läsa mellan raderna och klassificera människor...
tack Jack Twist för att du pekar på att det finns skillnader mellan olika siter och att de drar till sig olika målgrupper och har olika typer av diskussioner. Vi har haft ung
Värst vad ni är "duktiga" och läsa mellan raderna och klassificera människor...
tack Jack Twist för att du pekar på att det finns skillnader mellan olika siter och att de drar till sig olika målgrupper och har olika typer av diskussioner. Vi har haft ung
Quote from Bjarne Lewin on 22 August 2008, 16:49(t+) Jack! Du lyckades verkligen få det viktiga sagt i det inlägget!
Och jag är definitivt ingen elit! Listorna jag har nått högre positioner är balansbräda, planka och sjukgymnastik! Kanske inte så uppmuntrande men det beskriver en kamp jag för (#)
(t+) Jack! Du lyckades verkligen få det viktiga sagt i det inlägget!
Och jag är definitivt ingen elit! Listorna jag har nått högre positioner är balansbräda, planka och sjukgymnastik! Kanske inte så uppmuntrande men det beskriver en kamp jag för (#)
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:50Jack, om du läser mellan raderna i följande citat, vad ser du då:
"Mitt resonemang är ungefär så här:
med möjlighet att lägga in viktmål, och säkert utfört lika bra som allt annat här (iaf efter ett tag ) så skulle säkert en massa personer med huvudmålet
Jack, om du läser mellan raderna i följande citat, vad ser du då:
"Mitt resonemang är ungefär så här:
med möjlighet att lägga in viktmål, och säkert utfört lika bra som allt annat här (iaf efter ett tag ) så skulle säkert en massa personer med huvudmålet
Quote from Catharina Brattlin on 22 August 2008, 16:58Magnus, mig veterligen finns både en cykelgrupp och en skridskogrupp där Du "kan dra ihop folk". Du är ju inte speciellt aktiv i andra grupper som t ex "bra mat", "löpning" eller för den delen "prat"...bara nu när det diskuteras vilka aktiviteter som är "
Magnus, mig veterligen finns både en cykelgrupp och en skridskogrupp där Du "kan dra ihop folk". Du är ju inte speciellt aktiv i andra grupper som t ex "bra mat", "löpning" eller för den delen "prat"...bara nu när det diskuteras vilka aktiviteter som är "