Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Magnus;

"Sitta och pilla sig i naveln och fundera om bärplockning är träning känns mer som en ursäkt för att inte träna..."

Såna tankar kan Du behålla för Dig själv, tycker jag. (#) Det är inte särskilt inspirerande att läsa, varken för de som verklige

"Registrera lågintensiv fysisk aktivitet för att kunna träna upp oss och komma vidare"

Jo jag köper detta resonemang personligen så känner jag att jag hellre inte reggar utan lyfter mig i kragen och gör något som gemene man betecknar träning
(ej aftonbl

Nu säger jag bara:
Tur att min PMS har gått över, annars hade jag nog velat slå en hel hög av folk i den här tråden rätt över käften.

Är du säker på att din PMS är över?

(jag backar långsamt tillbaka o säger ingenting)

Magnus: Det är för att andra inte ska bli ledsna om de läser hur mycket vissa cyklar.

Pyssas, inte slåss!
Humor och vänlighet är ofta mer avväpnande än våld och får dessutom obstinata personer att framstå som de besvärligaste. En av anledningarna till att jag föll för Funbeat direkt är följande välkomsthälsning som jag får upp varje gång j

Lite fåniga citat från Magnus:
"15 av dom registrerade inte längre på funbeat.... vilket känns tråkigt... vet ej varför..."

En del kanske kände sej motarbetade för att deras definition av träning inte dög?

"Känns mer som funbeat blir en social communit

"packet"
dom orden får stå för dig och dina värderingar...

Jag registrerar i princip all fysisk aktivitet, så jag är en av dem som gör PRO-registreringar och förstör fina funbeat till ett socialt community, därav ingår jag i packet som du inte vill ska synas. Jag skulle aldrig platsa i din lilla värld av vad som

Hahahaaa Chrille är housetrained... jag backar långsamt tillbaka (t+)

Allt kan givetvis vara träning beroende på personens fysiska status.

Ett ex:
Nu springer jag ca 20 km/vecka och har planerat att springa ca 35 km/vecka om ett halvår.
Men 2002 när jag min cancer var färdigbehandlad så började jag att träna upp mig genom