Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kanske några ord till förklaring. Som tonåring gick och cyklade jag mycket. Fiskade. Spelade fotboll – mest med mig själv, men ändå. Nästan inte en helg utan att jag var ute och rörde mig i skog och mark. Höll mig smärt och lätt. Sedan kom Tjernobyl. Inte

>Christer fullt möjligt; om det var du som skrev att tränign hela tiden går ut på att bli bättre på ngt.

Just orkar jag inte försöka bläddra bakåt och kolla, min uppkoppling verkar ha gått över på läge extra slö, och jag ska ut och springa, strax, inte

LingLing - i så fall missförstod du - men jag lägger ner om du inte orkar bläddra tillbaka...

Lunchrundan ger säkert mer än tillbakabläddring! 🙂

Självklart. Du tränar tuggmusklerna. Kom bara ihåg att tugga länge - den fysiska aktiviteten måste förbränna den extra energi du får i dig. Det underlättar också matsmältningen och ökar mättnadskänslan, så snart kan du dra ner till två mazariner för att f

En komplett måltid där David. Lingon Gurka O Mazariner.Vad mer kan en man önska?

"så undrar jag igen: Träning för vadå? "

Träning för kroppen eller träning för själen, spelar det egentligen ngn roll. All tränig är ju egentligen för både kropp och själ.

För den som väger 100 kg är trappan upp till tredje våningen helt klart träning.

David: Idag skulle du varit med! Onsdagsbullen på jobbet var en mazarin!

BILD:http://lh6.ggpht.com/christer.schapiro/SKwSfV1MbcI/AAAAAAAACOM/WJOj1WprMT4/20080820001.jpg

I dag på väg till ett hembesök drabbades jag – av alla människor – av någon slags insikt. Det står att Funbeat är en träningscommunity. Då tänker någon; vad bra här kan jag diskutera maratonlopp och klassiker med likasinnade. Så kommer en orörlig tjockis

svamp och bärplockning kan vara en planerad motionsrunda beroende på teräng och träningsvana. Jag ska själv ut nästa vecka och plocka bär och då börjar vi med en brant uppförsstigning i oländig terräng och sedan vidare i samma oländiga teräng till vårt bl

Jo det är upp till var men finns det inte en skamgräns 😉

Kom ihåg innan funbeat då det fanns grupper som "vi som vägrar regga promenad"....

Känns som funbeat mer och mer kvalar in som en PRO underavdelning...