Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 10:31Ungefär så här: Enligt din definition av träning så blir det till slut omöjligt att träna, all träning blir motion, eller som en yngre kille rått uttryckte det: sjukgymnastik.
Ungefär så här: Enligt din definition av träning så blir det till slut omöjligt att träna, all träning blir motion, eller som en yngre kille rått uttryckte det: sjukgymnastik.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 10:38Är min eller någon annans definition av ordet träning självklart rätt?
Ja på en del sätt var det bättre förr, då var också träning och "sportfånar" ngt som omgavs av ett lätt löjets skimmer för väldigt många.
Jag tränar just nu specifikt på att springa
Är min eller någon annans definition av ordet träning självklart rätt?
Ja på en del sätt var det bättre förr, då var också träning och "sportfånar" ngt som omgavs av ett lätt löjets skimmer för väldigt många.
Jag tränar just nu specifikt på att springa
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 10:44🙂 Japp omröstningsfunktion till trådar har jag tipsat om några gånger. Då skulle det bli mycket lättare att se vem som har rätt och vem som har fel och vem som ska få dumstruten. 😉
Edit Fast jag kanske skulle bli uttråkad att stå med den hela tiden...
🙂 Japp omröstningsfunktion till trådar har jag tipsat om några gånger. Då skulle det bli mycket lättare att se vem som har rätt och vem som har fel och vem som ska få dumstruten. 😉
Edit Fast jag kanske skulle bli uttråkad att stå med den hela tiden...
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2008, 10:47Jaadu Rolf, det är jobbigt att leva... man måste bööööja sig ner, och gååååå.
Själv går jag ut ur huset och över åkern och sen börjar jag leta... Men ibland kör vi några kilometer för att sedan gå c:a en mil för att komma till det riktigt fina svampställ
Jaadu Rolf, det är jobbigt att leva... man måste bööööja sig ner, och gååååå.
Själv går jag ut ur huset och över åkern och sen börjar jag leta... Men ibland kör vi några kilometer för att sedan gå c:a en mil för att komma till det riktigt fina svampställ
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 10:47Ingen idé, jag kommer att prenumerara på dumstruten, fortsätta heja på dem som stånkande börjar peta tånaglarna för att röra på sig och som vill registera det som träning för att få en morot att fortsätta och själv registrera skumma aktiviteter som funger
Ingen idé, jag kommer att prenumerara på dumstruten, fortsätta heja på dem som stånkande börjar peta tånaglarna för att röra på sig och som vill registera det som träning för att få en morot att fortsätta och själv registrera skumma aktiviteter som funger
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2008, 10:48Lingling: "Ungefär så här: Enligt din definition av träning så blir det till slut omöjligt att träna, all träning blir motion"
Talking to me?
Lingling: "Ungefär så här: Enligt din definition av träning så blir det till slut omöjligt att träna, all träning blir motion"
Talking to me?
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 10:49Som jag skrev förut är det skillnad på träning och motion. Däremot säger jag ingenting om de som vill regga sin motion.
Som jag skrev förut är det skillnad på träning och motion. Däremot säger jag ingenting om de som vill regga sin motion.
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2008, 10:49Bära dumstrut låter jobbigt. Kan man regga det? Olle?
Bära dumstrut låter jobbigt. Kan man regga det? Olle?
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 10:55Regga dumstrutsbärning? Tro mig, skulle ni kånka runt på mig med mina 98,2 kilon- som dumstrut alltså - blir det träning. Nej, säg att dumstruten skulle väga mellan tre och fyra kilo och du skulle bära den i en vecka dag och natt, skulle inte det kunna va
Regga dumstrutsbärning? Tro mig, skulle ni kånka runt på mig med mina 98,2 kilon- som dumstrut alltså - blir det träning. Nej, säg att dumstruten skulle väga mellan tre och fyra kilo och du skulle bära den i en vecka dag och natt, skulle inte det kunna va
Quote from Jonny Persson on 20 August 2008, 10:55Nja, jag är nog ingen gammal gubbe men är uppvuxen bland människor som varit tvungna att röra sig naturligt. Så jag har aldrig sett det som träning att gå och fiska en hel dag eller plocka bär eller svamp. Eller att förflytta mig mellan punkt A och B med
Nja, jag är nog ingen gammal gubbe men är uppvuxen bland människor som varit tvungna att röra sig naturligt. Så jag har aldrig sett det som träning att gå och fiska en hel dag eller plocka bär eller svamp. Eller att förflytta mig mellan punkt A och B med