Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 09:13Fick ett behov av att ställa mig upp o applodera efter jag läst förra inlägget!
Fick ett behov av att ställa mig upp o applodera efter jag läst förra inlägget!
Quote from Panama B on 20 August 2008, 06:13Aftonbladets bidrag till nya träningskategorier
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3121664.ab
Känns som dom har koll på sin målgrupp. Shopping galna människor som inte orkar träna men borde?(H)
Aftonbladets bidrag till nya träningskategorier
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3121664.ab
Känns som dom har koll på sin målgrupp. Shopping galna människor som inte orkar träna men borde?(H)
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 08:00Det där har fotbollslandslaget tränat på länge. Det är den största delen av deras fysträning.
Det där har fotbollslandslaget tränat på länge. Det är den största delen av deras fysträning.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 08:19Citat från aftonbladet från länken ovanför ;
"Genom att springa uppför en rulltrappa som går nedåt når din puls oanade höjder. Du kan råka irritera någon, men det får du ta med en klackspark – du tränar ju."Det är ju lysande! Fast shoppingcentren får an
Citat från aftonbladet från länken ovanför ;
"Genom att springa uppför en rulltrappa som går nedåt når din puls oanade höjder. Du kan råka irritera någon, men det får du ta med en klackspark – du tränar ju."
Det är ju lysande! Fast shoppingcentren får an
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 08:27Nä man kan ju inte börja med att träna på elitnivå!
Det skulle ju bli knasigt på större tävlingar,Hela befolkningen ställer upp i samma tävling o ingen på läktaren.
Så stora arenor finns ju inte. Bättre att alla satsar på svampen, det finns åtminstonde ut
Nä man kan ju inte börja med att träna på elitnivå!
Det skulle ju bli knasigt på större tävlingar,Hela befolkningen ställer upp i samma tävling o ingen på läktaren.
Så stora arenor finns ju inte. Bättre att alla satsar på svampen, det finns åtminstonde ut
Quote from Bjarne Lewin on 20 August 2008, 08:30Mkt välskrivet och bra inlägg Rolf (t+)
Det finns faktiskt mycket mer man kan träna, som inte direkt är motion. Att gå en promenad i stan eller på köpcentret, kan vara en träning mot social fobi, att korsa ett torg en träning för torgskräck.
Att plocka s
Mkt välskrivet och bra inlägg Rolf (t+)
Det finns faktiskt mycket mer man kan träna, som inte direkt är motion. Att gå en promenad i stan eller på köpcentret, kan vara en träning mot social fobi, att korsa ett torg en träning för torgskräck.
Att plocka s
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 08:39I och för sig kan det väl gå rätt vilt till på reor har jag hört. Kanske kan registreras som kampsport? Det är väl inte själva plockningen utan resans gång? Fast finns det inte en gymnastisk rörelse där man ska böja sig ner och röra tårna? Vad gör man när
I och för sig kan det väl gå rätt vilt till på reor har jag hört. Kanske kan registreras som kampsport? Det är väl inte själva plockningen utan resans gång? Fast finns det inte en gymnastisk rörelse där man ska böja sig ner och röra tårna? Vad gör man när
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 08:48Det är väl inte själva plockningen utan resans gång? Fast finns det inte en gymnastisk rörelse där man ska böja sig ner och röra tårna? Vad gör man när man plockar svamp?
svar:böjer sig ner till tårna, har en del svamp där faktiskt
Det är väl inte själva plockningen utan resans gång? Fast finns det inte en gymnastisk rörelse där man ska böja sig ner och röra tårna? Vad gör man när man plockar svamp?
svar:böjer sig ner till tårna, har en del svamp där faktiskt
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2008, 09:14Men varför ska man plötsligt kalla all vanlig sysselsättning för träning...?
Jag ställde bilen ett kvarter bort idag så jag fick gå dit - lysande träning!
Jag gick uppför trappan idag till lunchmatsalen - vilken pulshöjare! osv osv
Jag har slutat använda
Men varför ska man plötsligt kalla all vanlig sysselsättning för träning...?
Jag ställde bilen ett kvarter bort idag så jag fick gå dit - lysande träning!
Jag gick uppför trappan idag till lunchmatsalen - vilken pulshöjare! osv osv
Jag har slutat använda
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 09:20Funderar på att börja regga Rodelträning.
Funderar på att börja regga Rodelträning.