Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 11:46Väl bekomme 😀
Väl bekomme 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 12:41Lätt att svampplockning är träning! Särskilt när man går med min pappa. Han är som en skogsmaskin. Jag registrerade min svampplockning igår som "Jakt" hihi, svampjakt 🙂
Lätt att svampplockning är träning! Särskilt när man går med min pappa. Han är som en skogsmaskin. Jag registrerade min svampplockning igår som "Jakt" hihi, svampjakt 🙂
Quote from Magnus Gelang on 6 August 2008, 14:06Håller med Anders om att ha huvudgrupper och undergrupper i listan över träningsformer.
En sak som jag däremot skulle vilja lägga till i träningslistan är "Steg". Nu när man kan ha antal repetioner som mål så vill jag gärna kunna kalla mina steg för just
Håller med Anders om att ha huvudgrupper och undergrupper i listan över träningsformer.
En sak som jag däremot skulle vilja lägga till i träningslistan är "Steg". Nu när man kan ha antal repetioner som mål så vill jag gärna kunna kalla mina steg för just
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 14:17Någon skrev någongång att "Gör Dig själv en tjänst och träna på riktigt". Det tycker jag var bra skrivet. För mig är det att byta till träningskläder och avsätta x antal timmar i veckan för aktiviteten. Minst en timme varje gång, svettigt, pulshöjande och
Någon skrev någongång att "Gör Dig själv en tjänst och träna på riktigt". Det tycker jag var bra skrivet. För mig är det att byta till träningskläder och avsätta x antal timmar i veckan för aktiviteten. Minst en timme varje gång, svettigt, pulshöjande och
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 14:18Finns "Stegräknarbonus"
Och Lise-Lotte S. om jag skulle ge mig på och träna som så, skulle jag efter en enda dag inte kunna gå sen, så "träna på riktigt" är inte ett alternativ. Dags för en del av er att kliva av era hästar. Jag säger det generellt att
Finns "Stegräknarbonus"
Och Lise-Lotte S. om jag skulle ge mig på och träna som så, skulle jag efter en enda dag inte kunna gå sen, så "träna på riktigt" är inte ett alternativ. Dags för en del av er att kliva av era hästar. Jag säger det generellt att
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 14:26Men om man avsätter tid under vissa perioder för yoga, styrketräning, löpning, cykel, skridsko, bärplockning? 😉
Klär om och blir svettig i varierande grad.
Eller sätter av tid för att cykla, gå eller springa till jobbet?Var och en blir salig på sin fas
Men om man avsätter tid under vissa perioder för yoga, styrketräning, löpning, cykel, skridsko, bärplockning? 😉
Klär om och blir svettig i varierande grad.
Eller sätter av tid för att cykla, gå eller springa till jobbet?
Var och en blir salig på sin fas
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 20:36Golf-puttning, nä, det kanske man inte blir så svettig av, men den som tränar golf och har som mål att bli bättre måste också stå på puttinggreen ett antal minuter.
Nu kan det väl som påpekats ovan räcka med färre kategorier i varje sport, och det skull
Golf-puttning, nä, det kanske man inte blir så svettig av, men den som tränar golf och har som mål att bli bättre måste också stå på puttinggreen ett antal minuter.
Nu kan det väl som påpekats ovan räcka med färre kategorier i varje sport, och det skull
Quote from Elias Engqvist on 8 August 2008, 20:06Plockade lite hjortron idag. Det var så långt mellan bären att jag reggar det som 100-metersintervaller...
Plockade lite hjortron idag. Det var så långt mellan bären att jag reggar det som 100-metersintervaller...
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 02:31Dart och Biljard blir man inte heller så svettig av, men den som tränar Dart och Biljard och har som mål att bli bättre måste också stå på Puben och träna ett antal minuter.
Dart och Biljard blir man inte heller så svettig av, men den som tränar Dart och Biljard och har som mål att bli bättre måste också stå på Puben och träna ett antal minuter.
Quote from Panama B on 9 August 2008, 10:44Jag tycker det ær svettigt att følja diskussionerna på funbeat.... (H)
Vissa inlægg ær riktiga pulshøjare.... (L)
Jag tycker det ær svettigt att følja diskussionerna på funbeat.... (H)
Vissa inlægg ær riktiga pulshøjare.... (L)