Quote from Magnus Gelang on 6 August 2008, 08:26Vad som är träning eller inte tycker jag är upp till var och en, och även vad man vill regga. Men däremot tycker jag inte att alla möjliga saker behöver finnas som träningsalternativ. Tycker man kan regga t.ex svampplockning som Vardagsmotion, Övriga akti
Vad som är träning eller inte tycker jag är upp till var och en, och även vad man vill regga. Men däremot tycker jag inte att alla möjliga saker behöver finnas som träningsalternativ. Tycker man kan regga t.ex svampplockning som Vardagsmotion, Övriga akti
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 09:15Samma sak tycker jag gäller de flesta aktiviteter:
T.ex 14 st varianter på löpning känns väldigt onödigt, eller 24!!! st varianter på längdskidor.
Det finns ju ett kommentarsfält som är lämpligt för att detaljbeskriva aktiviteten.
Tänk om man skulle välja
Samma sak tycker jag gäller de flesta aktiviteter:
T.ex 14 st varianter på löpning känns väldigt onödigt, eller 24!!! st varianter på längdskidor.
Det finns ju ett kommentarsfält som är lämpligt för att detaljbeskriva aktiviteten.
Tänk om man skulle välja
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 09:29Jag håller med! Löpning är löpning!
Cykel däremot finns det många varianter på så där krävs det lite mer specificerat för att man skall vara nöjd.
😉
Jag håller med! Löpning är löpning!
Cykel däremot finns det många varianter på så där krävs det lite mer specificerat för att man skall vara nöjd.
😉
Quote from Camilla Höög on 6 August 2008, 09:31Jag har valt att endast rapportera på en av alla löpvarianter, samma med längdskidor och även andra aktiviteter. Det har gått överstyr med alla olika aktiviteter.
Jag har föreslagit att det ska göras om till att man väljer en huvudaktivitet ex: löpning,
Jag har valt att endast rapportera på en av alla löpvarianter, samma med längdskidor och även andra aktiviteter. Det har gått överstyr med alla olika aktiviteter.
Jag har föreslagit att det ska göras om till att man väljer en huvudaktivitet ex: löpning,
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 09:37Man tävlar i ölhävning, alltså är det en sport?
Jag är inne på din linje med Anders med ett hierarkiskt system. Skulle även underlätta om man tex söker likasinnade träningsjunkies i ett område.
Men likväl så kan det inte vara fel att få möjligheten att
Man tävlar i ölhävning, alltså är det en sport?
Jag är inne på din linje med Anders med ett hierarkiskt system. Skulle även underlätta om man tex söker likasinnade träningsjunkies i ett område.
Men likväl så kan det inte vara fel att få möjligheten att
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 10:43Chrille jag håller med dig, det var bra sagt. Alla tränar/ motionerar ju på olika nivåer.
Chrille jag håller med dig, det var bra sagt. Alla tränar/ motionerar ju på olika nivåer.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 11:32Marie, helt sant.
Klär jag mig för samlaraktiviteter i skogen, vandring eller fågelskådning, så sammanfaller mkt av den garderoben med mina kläder för löpning, cykel, segling & skidor 🙂
Marie, helt sant.
Klär jag mig för samlaraktiviteter i skogen, vandring eller fågelskådning, så sammanfaller mkt av den garderoben med mina kläder för löpning, cykel, segling & skidor 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 11:35Alltså ska det reggas som promenad 😉
Alltså ska det reggas som promenad 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 11:40Du har inte sett det jag reggar som promenader 😀
Du har inte sett det jag reggar som promenader 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 11:43Nu har jag det 🙂
Nu har jag det 🙂