Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det kan jag dock inte svara på då jag registerar allt sånt under Gång/Promenad. Jag bara försvara oss små vardagsmotionärer (när ingen annan gör det).

Självklart skall man få registrera den typ av fysisk aktivitet man utifrån sina egna förutsättningr definierar som träning/motion. I dagsläget är det ju inget som hindrar att man registrerar bär eller svampplockning eller vad det nu kan vara även om det i

Hm. Och som vanligt vet jag inte vad jag tycker. Och som vanligt håller jag med alla, typ.

Men så här: Detta är en träningscommunity, så man måste ju dra gränsen någonstans. Att ha "Shopping" som träningskategori skulle för mig kännas väldigt udda. Men

Oj, Anders hann visst säga nästan samma sak

Ytterst så handlar detta om vad Funbeat ska ha för ngn inriktning. Jag ser det som en träningsdagbok och som en hälsosite med inriktning träning. Hade den kompletterats med en matdagbok hade det gått för långt, men så länge det bara handlar om att några e

Allvarligt, vaddå
"Gå och handla mjölk, plocka svamp eller flytta möbler anser inte jag vara sporter!"
Sport struntar jag i! För många här handlar det inte om "Sport" Jag sysslar med att må bättre, och bli bättre på olika saker.
Jag kan plocka svamp etc f

LingLing - jag skriver mycket tydligt att det är min åsikt om vad man ska använda funbeat till. Jag skriver också att jag inte vill tala om för nån annan vad h*n ska använda funbeat till!

Hoppas det gick fram.

"LingLing - jag skriver mycket tydligt att det är min åsikt om vad man ska använda funbeat till. Jag skriver också att jag inte vill tala om för nån annan vad h*n ska använda funbeat till!

Hoppas det gick fram. "
Inte riktigt.
"det är min åsikt om vad _

OK, det gick väl inte fram då.

Det är min åsikt vad man ska använda det till och därför gör jag så. Vad andra gör men funbeat bryr jag mig i stort sett inte om - men om nån frågar kan jag ju ha åsikter!

Självklart gör man precis hur man vill. Det jag ifrågasätter är om en ändå så seriös site som Funbeat ska ha med vardagssysslor som träningsaktiviteter. Det är ju faktiskt inte träning. Sen om man ändå vill rapportera det under promenad, övrigt eller vad