Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 19:37Staffan Westerberg(,Vilse i pannkakan) hans motion var att plocka upp papper från golvet som ramlade ner från skrivbordet,det tyckte han var nog:-)
Staffan Westerberg(,Vilse i pannkakan) hans motion var att plocka upp papper från golvet som ramlade ner från skrivbordet,det tyckte han var nog:-)
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:11Jag passade på att läsa igenom den digra listan med träningskategorier, med anledning av den här diskussionen. Där fanns mycket som jag inte har den blekaste aning om vad det är och också en del som förvånade, som t.ex. blodgivning, skoterkörning och flyt
Jag passade på att läsa igenom den digra listan med träningskategorier, med anledning av den här diskussionen. Där fanns mycket som jag inte har den blekaste aning om vad det är och också en del som förvånade, som t.ex. blodgivning, skoterkörning och flyt
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:15Jag tycker synd om våra bärplockare som inte får ihop till sin hemresa OCH
inte ens får regga bärplockningen som träning.
Jag tycker synd om våra bärplockare som inte får ihop till sin hemresa OCH
inte ens får regga bärplockningen som träning.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:24Jag kallar det inte träning om man inte byter om och anstränger sig svettig. Motion är planerad lugn promenad medan vardagsmotion är att gå i trappan istället för hiss.
Vad var och en vill regga är upp till var och en, dock kan det bli jobbigt att bläddra
Jag kallar det inte träning om man inte byter om och anstränger sig svettig. Motion är planerad lugn promenad medan vardagsmotion är att gå i trappan istället för hiss.
Vad var och en vill regga är upp till var och en, dock kan det bli jobbigt att bläddra
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:36Blodgivning ska nog vara bloddoping.
Då kanske det blir en koppling till sport! Eller...?
Blodgivning ska nog vara bloddoping.
Då kanske det blir en koppling till sport! Eller...?
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:59"Det är ju faktiskt inte träning"
Som sagt: det avgör faktiskt inte du, eller jag, för den som reggar det kanske det är träning.
Att föra in saker i bloggen är fö inte samma sak, en del reggar t ex en minut/dag på skada/sjukdom för att sedan kunna se hu
"Det är ju faktiskt inte träning"
Som sagt: det avgör faktiskt inte du, eller jag, för den som reggar det kanske det är träning.
Att föra in saker i bloggen är fö inte samma sak, en del reggar t ex en minut/dag på skada/sjukdom för att sedan kunna se hu
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 23:07Jag byter alltid om när jag ska ut i skogen och visst fan blir jag svettig, kan ju iofs vara för att jag har en djävulsbacke ifrån mig själv och upp till den skogen som jag föredrar att plocka svamp i.. andfådd blir jag också o/
Jag byter alltid om när jag ska ut i skogen och visst fan blir jag svettig, kan ju iofs vara för att jag har en djävulsbacke ifrån mig själv och upp till den skogen som jag föredrar att plocka svamp i.. andfådd blir jag också o/
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 08:00Ni som tycker det är jobbigt att bläddra mellan alla träningskategorier, får inte ni precis som jag de träningskategorier ni använder högst upp i listan?
Ni som tycker det är jobbigt att bläddra mellan alla träningskategorier, får inte ni precis som jag de träningskategorier ni använder högst upp i listan?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 08:02Logga som Övriga aktiviteter, Beskrivning Skogspromenad med svampfynd 😉
Vet att under simning så finns det "Öppet vatten" istället för Hav resp. sjö.
Logga som Övriga aktiviteter, Beskrivning Skogspromenad med svampfynd 😉
Vet att under simning så finns det "Öppet vatten" istället för Hav resp. sjö.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 08:08Vad som är motion kan bara bedömmas av den som utövar det!
Vad som är motion kan bara bedömmas av den som utövar det!