Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 15:25Plockade blåbär igen idag - vet fortfarande inte om och hur jag ska regga det. Kan inte bestämma mig. Det måste bli ett slut på det här.
Plockade blåbär igen idag - vet fortfarande inte om och hur jag ska regga det. Kan inte bestämma mig. Det måste bli ett slut på det här.
Quote from Catharina Brattlin on 9 August 2008, 15:42Ing-Marie, utan att ha lusläst alla svar i tråden skulle jag vilja säga så här:
Syftet med att föra träningsdagbok för Dig måste råda. Är syftet med att se hur mycket Du rör Dig varje vecka är all aktivitet reggningsbar, anser jag. Även bär-och svampploc
Ing-Marie, utan att ha lusläst alla svar i tråden skulle jag vilja säga så här:
Syftet med att föra träningsdagbok för Dig måste råda. Är syftet med att se hur mycket Du rör Dig varje vecka är all aktivitet reggningsbar, anser jag. Även bär-och svampploc
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 09:19Var ute o skulle plocka bär idag men hittade inte några, vet inte om jag ska regga som bärplock eller skogsvandring;););)
Var ute o skulle plocka bär idag men hittade inte några, vet inte om jag ska regga som bärplock eller skogsvandring;););)
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 09:28Du bör regga efter vad dina föresatser var när du tog på dig skorna.
OBS! inte morgonskorna utan träningsskorna.
Att det sedan blev något annat skall inte förändra din reggning av föresatsen.
Du bör regga efter vad dina föresatser var när du tog på dig skorna.
OBS! inte morgonskorna utan träningsskorna.
Att det sedan blev något annat skall inte förändra din reggning av föresatsen.
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 09:33Tack David du räddade min dag!!
nu ska jag ta på mina seglar skor eller kanske mina moon bots, jag ska bara känna efter lite först
Tack David du räddade min dag!!
nu ska jag ta på mina seglar skor eller kanske mina moon bots, jag ska bara känna efter lite först
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 09:36Varje dag hoppas jag på en km i sextio knyck. Det blir kanske inte alltid så...
Varje dag hoppas jag på en km i sextio knyck. Det blir kanske inte alltid så...
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 00:27Det här började som en liten fråga hos mig men växte till en ganska stor och intressant diskussion. Jag har nu emellertid efter moget övervägande kommit fram till att inte regga de senaste två bärplockningarna. Så nu var det sagt. Anledningen till jag fat
Det här började som en liten fråga hos mig men växte till en ganska stor och intressant diskussion. Jag har nu emellertid efter moget övervägande kommit fram till att inte regga de senaste två bärplockningarna. Så nu var det sagt. Anledningen till jag fat
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 02:12Ölhävning och supande borde klassas som träning också.
Man rör ju på sig.
😉
Ölhävning och supande borde klassas som träning också.
Man rör ju på sig.
😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 07:46Exakt! O när man står o stampar utanför systemet 09:55 o väntar på att dom ska öppna ska reggas som stepp upp pass
Exakt! O när man står o stampar utanför systemet 09:55 o väntar på att dom ska öppna ska reggas som stepp upp pass
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 11:03Har ni så höga trösklar till ert bolag, har handikappanpassningen inte nått er? 😉
men allvarligare. Man kan ju fundera på vilket liv man lever.
En person kanske tränar hårt tre fyra gånger i veckan, långa hårda pass, eller korta ännu hårdare, men har e
Har ni så höga trösklar till ert bolag, har handikappanpassningen inte nått er? 😉
men allvarligare. Man kan ju fundera på vilket liv man lever.
En person kanske tränar hårt tre fyra gånger i veckan, långa hårda pass, eller korta ännu hårdare, men har e