Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Plockade blåbär igen idag - vet fortfarande inte om och hur jag ska regga det. Kan inte bestämma mig. Det måste bli ett slut på det här.

Ing-Marie, utan att ha lusläst alla svar i tråden skulle jag vilja säga så här:

Syftet med att föra träningsdagbok för Dig måste råda. Är syftet med att se hur mycket Du rör Dig varje vecka är all aktivitet reggningsbar, anser jag. Även bär-och svampploc

Var ute o skulle plocka bär idag men hittade inte några, vet inte om jag ska regga som bärplock eller skogsvandring;););)

Du bör regga efter vad dina föresatser var när du tog på dig skorna.
OBS! inte morgonskorna utan träningsskorna.
Att det sedan blev något annat skall inte förändra din reggning av föresatsen.

Tack David du räddade min dag!!
nu ska jag ta på mina seglar skor eller kanske mina moon bots, jag ska bara känna efter lite först

Varje dag hoppas jag på en km i sextio knyck. Det blir kanske inte alltid så...

Det här började som en liten fråga hos mig men växte till en ganska stor och intressant diskussion. Jag har nu emellertid efter moget övervägande kommit fram till att inte regga de senaste två bärplockningarna. Så nu var det sagt. Anledningen till jag fat

Ölhävning och supande borde klassas som träning också.

Man rör ju på sig.

😉

Exakt! O när man står o stampar utanför systemet 09:55 o väntar på att dom ska öppna ska reggas som stepp upp pass

Har ni så höga trösklar till ert bolag, har handikappanpassningen inte nått er? 😉

men allvarligare. Man kan ju fundera på vilket liv man lever.
En person kanske tränar hårt tre fyra gånger i veckan, långa hårda pass, eller korta ännu hårdare, men har e