Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 09:38Instämmer med Krister. Applåd!
Instämmer med Krister. Applåd!
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 09:43Rolf: Kämpa på och ett litet tips utifrån mina erfarenheter. Det är bättre med många små framsteg under lång tid än att försöka nå framgång snabbt. (t+)
Rolf: Kämpa på och ett litet tips utifrån mina erfarenheter. Det är bättre med många små framsteg under lång tid än att försöka nå framgång snabbt. (t+)
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 11:04""packet"
dom orden får stå för dig och dina värderingar..."Haha!
Måste nog säga lycka till med dina värderingar Magnus! Ta och fråga dina kompisar om varför de slutat regga träning på FB istället för att flumma ut på det där viset. Meningar som innehål
""packet"
dom orden får stå för dig och dina värderingar..."
Haha!
Måste nog säga lycka till med dina värderingar Magnus! Ta och fråga dina kompisar om varför de slutat regga träning på FB istället för att flumma ut på det där viset. Meningar som innehål
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 12:50Bravo Andreas! Jag tänkte också på de betalande delarna.
Anordnar man t ex en friskvårdstävling på en arbetsplats så är det inte för att bär-och svamp-plockarna ska börja löpträna också, möjligen utöka med ett gympapass eller två eller en timme på gymmet
Bravo Andreas! Jag tänkte också på de betalande delarna.
Anordnar man t ex en friskvårdstävling på en arbetsplats så är det inte för att bär-och svamp-plockarna ska börja löpträna också, möjligen utöka med ett gympapass eller två eller en timme på gymmet
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 15:05Det här med att människor är på helt olika nivå när det kommer till motion och träning, både mentalt och fysiskt, fick jag ett riktigt bra bevis på. En av handledarna på Arbetsterapin jag går på sa "håller du alltid igång så här mycket". För honom var pro
Det här med att människor är på helt olika nivå när det kommer till motion och träning, både mentalt och fysiskt, fick jag ett riktigt bra bevis på. En av handledarna på Arbetsterapin jag går på sa "håller du alltid igång så här mycket". För honom var pro
Quote from Panama B on 22 August 2008, 16:00"Så gillar man inte att ens höra talas om promenader eller stegräkning mm så är man nog mer malplacerad här än tvärtom. "
Detta kan nog vara en bra summering vad jag känner har hänt när jag läser denna tråd. Om 5 år sitter vi och kollar in varandras blåb
"Så gillar man inte att ens höra talas om promenader eller stegräkning mm så är man nog mer malplacerad här än tvärtom. "
Detta kan nog vara en bra summering vad jag känner har hänt när jag läser denna tråd. Om 5 år sitter vi och kollar in varandras blåb
Quote from Catharina Brattlin on 22 August 2008, 16:05Men Magnus, ärligt talat, vad är det som stör Dig så infernaliskt?
Så länge Du inte kikar i andras kalendrar vet Du ju inte vad folk reggar för träning/aktivitet...so why bother?
Sköt Dig själv, och skit i andra...det gör jag. Och det funkar! 🙂
Men Magnus, ärligt talat, vad är det som stör Dig så infernaliskt?
Så länge Du inte kikar i andras kalendrar vet Du ju inte vad folk reggar för träning/aktivitet...so why bother?
Sköt Dig själv, och skit i andra...det gör jag. Och det funkar! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:06"Detta kan nog vara en bra summering vad jag känner har hänt när jag läser denna tråd. Om 5 år sitter vi och kollar in varandras blåbär och svampställen och tipsar varandra om bra bilvägar och p-platser...
"
😀
Finns det inte ett sådant forum redan?
Nej
"Detta kan nog vara en bra summering vad jag känner har hänt när jag läser denna tråd. Om 5 år sitter vi och kollar in varandras blåbär och svampställen och tipsar varandra om bra bilvägar och p-platser...
"
😀
Finns det inte ett sådant forum redan?
Nej
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:11Låter som att ngn är alergisk mot svamp här(H)
Låter som att ngn är alergisk mot svamp här(H)
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:12Attans. Och jag som precis börjar komma i sådan from - from, visst är jag det men bara ibland, form ska det vara, att jag snart kan springa till mina bär- och svampställen, snyft!
Attans. Och jag som precis börjar komma i sådan from - from, visst är jag det men bara ibland, form ska det vara, att jag snart kan springa till mina bär- och svampställen, snyft!