Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBörja cykla
You need to log in to create posts and topics.

Ah ... mums ...

Han menar nog, leta carbonhjul och dricka Belgisk öl 😀

Ja leta belgisk öl i Belgien _borde_ inte vara så svårt ? Så man kan övergå till drickandet.

Min man brukar fantisera om en stackars okunnig turist på cykelsemester i Belgien en varm dag. Kommer instapplande i värmen på en pub ellervad di kallart i Belgi

Ename dubbel, Ename Trippel, Ichtegem Grand Cru Valeir Blonde.

Dricks enligt: 8 mil cykel ger 8 flaskor öl om det inte regnade eller vid kantvind då är det gånger 1,5.

Kul att du bestämt dig för att börja cykla! Min racer är det bästa jag någonsin köpt, hur kul som helst att vara ute och cykla! Vet inte exakt var du bor men någonstans i Uppsala-trakten ser jag. CK UNI (Uppsalas cykelklubb)har motionsverksamhet har jag s

Lingling, jag såg att du ökat från 10 minuter till 25 cykel. Har det nåt med den Belgiska ölen att göra? 🙂

Hej lina.

Här har du fått en mängd fina råd och trevligt att du tänkt börja cykla. Visst kan du börja i en klubb. Där om någonstans har du alla möjligheter att träna i rätt "miljö" och tillsammans med andra likasinade. Det är nog ingen klubb som släppe

Om så väl vore, kallas familjeutflykt, inte så dumt det heller ...

Tack för alla svar!

Jo, jag sk se till att kontakta Bålsta ck, så jag kan få lite kontakt med cykelvärlden...och förhoppningsvis nån o träna med också 🙂

Om man ska ge sig på att köpa begagnat, vad behöver man tänka på? Är det stor risk att man lyckas

Sannolikt 49-52 cm. S absolut inte M!
Du borde snarare ha XS än M. M kommer att ha för långt ovanrör.

Det finns bra artiklar i senaste numret av Cycling Plus om tjejcyklar och tillbehör.