Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 11:47Förut hade jag 4.5 km till jobbet, vilket jag utan problem sprang 2 gånger i veckan (T&R), och cyklade resten. Efter en flytt blev det dryga 7.5 km enkel väg istället, vilket var lite i längsta laget för mig för att fortsätta som vanligt. Därför mjukstart
Förut hade jag 4.5 km till jobbet, vilket jag utan problem sprang 2 gånger i veckan (T&R), och cyklade resten. Efter en flytt blev det dryga 7.5 km enkel väg istället, vilket var lite i längsta laget för mig för att fortsätta som vanligt. Därför mjukstart
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 21:07Funderade lite på vad som är bäst, Springa/gå 6km tre gånger i veckan eller springa/gå 3km ToR måndag, tisdag, torsdag och fredag?
Alternativ 1. 18km på tre pass
Alternativ 2. 24km på åtta pass
Funderade lite på vad som är bäst, Springa/gå 6km tre gånger i veckan eller springa/gå 3km ToR måndag, tisdag, torsdag och fredag?
Alternativ 1. 18km på tre pass
Alternativ 2. 24km på åtta pass
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 06:15Jag skulle iaf börja med tre pass i veckan, eftersom du skriver att du är ganska otränad. Vill du träna mer än så, omväxla med någon annan slags träning (stryka, cykel, crosstrainer, simning). Det sliter på kroppen att öka sin träningsdos och man tål mer
Jag skulle iaf börja med tre pass i veckan, eftersom du skriver att du är ganska otränad. Vill du träna mer än så, omväxla med någon annan slags träning (stryka, cykel, crosstrainer, simning). Det sliter på kroppen att öka sin träningsdos och man tål mer
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 10:16"Stryka" räknas väl inte som träning, lr? 😉
"Stryka" räknas väl inte som träning, lr? 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 11:02Bålstryka för att få tvättbräda?
Bålstryka för att få tvättbräda?
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 15:31Tre pass á 6km är nog det som är vettigast och lättas att genomföra.
Tanken med 8st pass á 3km pass var att bygga en träningsrutin med att spinga till och från jobbet, men sen blir ju mycket runt om kring duch, klädbyte fraktakläder tar ju mer tid än att
Tre pass á 6km är nog det som är vettigast och lättas att genomföra.
Tanken med 8st pass á 3km pass var att bygga en träningsrutin med att spinga till och från jobbet, men sen blir ju mycket runt om kring duch, klädbyte fraktakläder tar ju mer tid än att
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 22:04Jo, stryka är pannbensträning, så jävla tråkigt som det är. 😉 Måste vara den perfekta uppladdningen för alla ultralöpare, att stryka Mount Tvätterest. Välkomna hit om ni vill få ett bra pass! 😀
Jo, stryka är pannbensträning, så jävla tråkigt som det är. 😉 Måste vara den perfekta uppladdningen för alla ultralöpare, att stryka Mount Tvätterest. Välkomna hit om ni vill få ett bra pass! 😀
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 22:14Blir det gräddbakelse efter var 10:e skjorta? 😉
Blir det gräddbakelse efter var 10:e skjorta? 😉
Quote from Anders Wallerstedt on 14 April 2012, 20:53Haha, måste vara ordblind, läste styrka flera gånger, även fast det stod stryka 😀
Haha, måste vara ordblind, läste styrka flera gånger, även fast det stod stryka 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 19:02Jag håller absolut med dig Sara....Å den där Jonas han måste inte ha strukit en endaste skjorta i hela sitt liv..??..typ har bara en massa skrynkliga T-shirts med larviga texter på i sin garderob.(Hjälp??!!!) Nu skulle jag vilja se honom med en sån där (d
Jag håller absolut med dig Sara....Å den där Jonas han måste inte ha strukit en endaste skjorta i hela sitt liv..??..typ har bara en massa skrynkliga T-shirts med larviga texter på i sin garderob.(Hjälp??!!!) Nu skulle jag vilja se honom med en sån där (d