Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörjar gilla att springa...
You need to log in to create posts and topics.

Har hittat en helt underbar slinga i skgen där jag bor- Lite drygt 5 km och helt i Astrid Lindgrens-andan går den.

Precis utanför min tomt går en cykelväg som jag bara går på ca 100 m så är jag i skogen, snacka om att bo bra

Efter ca 10 min jogging i sk

Japp, snart kommer du att sitta och drömma om löprundor när du kör spinningpass. (t+)

Nej nu blir jag lite ledsen i ena ögonvrån - sånt ska du iiiiinte bry dig om! Kanske inte lätt men ändå. Har du inte Årstaviken där ALLA springer o alla ser de olika ut. Bekymra dig inte för vad andra tänker, låt inte det vara ett hinder för din jogg, sta

Grattis Sweetie.

Peter! Runt Årstaviken är det fantastiskt fint som Ankan säger. Är du blyg så spring fram och tillbaka på Årstasidan, där är nästan inget folk alls. Så gör jag själv på helger då det är nästan omöjligt att komma fram på Södersidan för alla flanörer och ba

Komplex Peter eller vad?

Jag bor mitt i stan, visserligen en liten sådan men det är ju då man är igenkänd. Jag bara drar på mig dojorna och sticker rakt ut. Oftast iofs mot grönare områden men det beror mer på luften än något annat.

Det är mest trängseln faktiskt, och alla presumptiva hinder.
Rekade Årstaviken runt genom ett par promenader tidigare och tog en första runda SENT i går kväll. På Årstasidan var det nästan bara löpare, joggare och "walkers" men på Södersidan betydligt mer

Runt Gröndal Vinterviken etc går det också utmärkt att springa.
Själv springer jag till spåret eller går 🙂

....å inlinesåkare! Den där vattenslangen höll jag på att klippa i söndags på väg från tanto upp till Årstabron - tur man är vig som en smärre stridsvagn o fick till ett litet hopp i rätt ögonblick.

och snart öppnar Café Pucko nere vid stranden. Då tar man väl sej inte förbi där längre. Öppet till mörkret faller har dom också. 🙁