Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörjar gilla att springa...
You need to log in to create posts and topics.

Are you pulling my leg eller heter det verkligen Pucko? 🙂

Har du testat Hellas? Tycker bastun e lite dyr men vintertid e det ju oslagbart med isvaksdoppet efter väl förrättade löprundor.

Tyresö har fina spår, billig fika och gratis bastu.

Flaten run

Café Tubby heter det, efter formen på personalen.

Bilen tar jag till just nämnda Hellas. Även Ågesta och Ursvik har hänt. Från jobbet kliver jag rakt över Norrtull och springer runt Brunnsviken, lång och fin löpning där.
Flaten runt måste jag pröva, ska

Sweetie: Brukar inte vara avundsjuk men det låter bara för härligt det du beskriver. Jag har en dröm att jag ska komma i sådan form att jag ska kunna springa i fjällen. Att bara kunna ge sig ut i naturen och springa km efter km.

Hejsan! Låter jättemysigt! Jag bor nära skogen och brukar ha lilla hunden med på jogging turen. Det blir mest att vi springer längs skogs vägen för hon är rädd för bilar och allt annat! Man känner sej sååå trygg när man har henne med!! Går nog att fara u

Jag springer också med min hund men ser till så att hon är rastad innan jag börjar löpa så vi får lite flyt. Jag tycker det är trist med små oplanerade avbrott i löpningen.

Jo det är nog lite trist! De hjälper inte att rasta henne innan för hon bor ute i hagen så hon göra sina behov när hon vill. Men jag brukar köra lite intervall träning mellan varven! För ibland så springer hon riktigt fort å blir hon lite rädd så kan hon

Avundsjuk på er som bor nära riktig skog och inte bara utnötta strövområden i städerna. Här i Kristianstad är det låångt till riktig skog och jag tycker det förtar lite av träningen om man måste köra bil för att springa.
Ska börja cykla lite i sommar och

Hej har också hund som brukar få följa med på en del turer. Fast nu har hon varit skendräktig i ett par månader och då funkar det inte 🙁
Det blir inte roligt varken för henne eller mig när jag får nästan dra henne runt, fast jag hålller ett lugnt tempo.

Härligt att springa med vovven!!! Jag har ju en sheltie (vallhund) och hon springer lös hela tiden - antingen så är hon före eller efter men kommer alltid ikapp mig. Behöver aldrig stanna och ropa på henne vilket är gött. Hon har knallat stavgång mig mig

jag älskar att springa det är kul!! jag brukar springa med min hund annars ensam tex i skogen,skogen är jätte kul att springa i man får en del av naturen och en frisk luft! så ut å spring i skogen vet jag ´!! ha en trevlig runda:D