Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:53Var har du köpt din Salomonjacka? I Stockholm på deras affär där?
Tycker det är svårt att hitta Salomonkläder,vill gärna känna och prova innan man köper (som det ju inte blir på postorder)
Var har du köpt din Salomonjacka? I Stockholm på deras affär där?
Tycker det är svårt att hitta Salomonkläder,vill gärna känna och prova innan man köper (som det ju inte blir på postorder)
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:57Har också en Gore windstopper sen många år. Love it! Funkar höst, vinter och tidig vår!
Har också en Gore windstopper sen många år. Love it! Funkar höst, vinter och tidig vår!
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 08:50Jag lägger också min röst på Gore. Dom gör riktigt bra kläder men har många olika modeller som det skiljer mycket på. Om du köper en "Gore Windstopper" är det inte alls säkert att du får samma jacka som skribenterna i den här tråden.
Jag har kört Mythos
Jag lägger också min röst på Gore. Dom gör riktigt bra kläder men har många olika modeller som det skiljer mycket på. Om du köper en "Gore Windstopper" är det inte alls säkert att du får samma jacka som skribenterna i den här tråden.
Jag har kört Mythos
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 11:08Köpte min Salomon jacka på femmanssport.
Löplabbet säljer väl Salomon tror jag.
Köpte min Salomon jacka på femmanssport.
Löplabbet säljer väl Salomon tror jag.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 19:34Någon som provat jackorna från Ullmax?
Det är hemskt svårt att hitta jackor när man är jättestor som jag är...
Någon som provat jackorna från Ullmax?
Det är hemskt svårt att hitta jackor när man är jättestor som jag är...
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 13:39Har inte provat den själv, men är ruskigt sugen. Möjligt att priset avskräcker något.
http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=108610
En riktigt tunn vindtät jacka för löpning... det låter som (t+) i mina öron =)
Har inte provat den själv, men är ruskigt sugen. Möjligt att priset avskräcker något.
http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=108610
En riktigt tunn vindtät jacka för löpning... det låter som (t+) i mina öron =)
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 13:50Min Craft Elit används absolut mest. R90 ligger bara och skräpar.
Vindtät låter inte (t+) för mig. Måste ju få ut värmen innifrån också...
Min Craft Elit används absolut mest. R90 ligger bara och skräpar.
Vindtät låter inte (t+) för mig. Måste ju få ut värmen innifrån också...
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 14:36Tanken är väl att ha flera lager under, särskilt vintertid och då kan man få bort fukten från kroppen i alla fall. Vet inte om det är någon ventialtion i ryggen på den men det verkar inte som det, så det är kanske bara näst-bästa jackan 😉
Tanken är väl att ha flera lager under, särskilt vintertid och då kan man få bort fukten från kroppen i alla fall. Vet inte om det är någon ventialtion i ryggen på den men det verkar inte som det, så det är kanske bara näst-bästa jackan 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 15:40Jo tanken är ju att ha flera lager under som transporterar ut fukten/värmen, men man måste ju få ut fukten genom det yttersta lagret också. Min Craft har hela ryggtavlan som en stor meshpanel som släpper ut hur mycket som helst. Sen är det klart att om ma
Jo tanken är ju att ha flera lager under som transporterar ut fukten/värmen, men man måste ju få ut fukten genom det yttersta lagret också. Min Craft har hela ryggtavlan som en stor meshpanel som släpper ut hur mycket som helst. Sen är det klart att om ma
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 18:11Får man lov att tipsa om att Löplabbet har många finfina jackor till reapris i sin webshop. De flesta i mindre storlekar men även någon i större.
Får man lov att tipsa om att Löplabbet har många finfina jackor till reapris i sin webshop. De flesta i mindre storlekar men även någon i större.