Quote from Lena O on 28 April 2008, 17:40GIESSEGI!
Jag har flera tröja köpt 1995 som jag fortfarande använda och ser fortfarande fräsch ut. (även om innehållet har försämrats (#) )
GIESSEGI!
Jag har flera tröja köpt 1995 som jag fortfarande använda och ser fortfarande fräsch ut. (även om innehållet har försämrats (#) )
Quote from ellen olsson on 28 April 2008, 18:28Jag har mååånga olika märken men det går inte att komma ifrån sanningen:
Assos är nummer 1.
Övriga märken jag gillar är t.ex. Castelli, EtxeOndo, Craft och Noret. Det viktigaste är dock att de har fullängdsdragkedja. 🙂
Jag har mååånga olika märken men det går inte att komma ifrån sanningen:
Assos är nummer 1.
Övriga märken jag gillar är t.ex. Castelli, EtxeOndo, Craft och Noret. Det viktigaste är dock att de har fullängdsdragkedja. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 18:45Jag tror att jag har en Spårvägentröja från 81.
Jag tror att jag har en Spårvägentröja från 81.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:56http://www.primalshop.eu
hehe! (H)
hehe! (H)
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:01Jag gillar mina Santini-tröjor. Skönt tyg, bra fickor. Den lite tjockare med långa ärmar har fungerat mycket bra i de temperaturer som har varit här i Stockholmstrakten de senaste veckorna. Den tunna kortärmade är bra när det är riktigt varmt.
Om man kör
Jag gillar mina Santini-tröjor. Skönt tyg, bra fickor. Den lite tjockare med långa ärmar har fungerat mycket bra i de temperaturer som har varit här i Stockholmstrakten de senaste veckorna. Den tunna kortärmade är bra när det är riktigt varmt.
Om man kör
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 21:05Jag har faktiskt en ylle-cykeltröja från slutet på 80-talet den kliar lite o är jätteful - men den har 3 fickor bak!
Jag har faktiskt en ylle-cykeltröja från slutet på 80-talet den kliar lite o är jätteful - men den har 3 fickor bak!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:10Det är Lidltröjorna som har två fickor bak.
Det är Lidltröjorna som har två fickor bak.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:10Om ändå alla cykeltröjor hade tre fickor bak... en med dragkedja eller "lock"... då hade jag varit glad.
Om ändå alla cykeltröjor hade tre fickor bak... en med dragkedja eller "lock"... då hade jag varit glad.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:11Jag har LOOK.
Jag har LOOK.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:13På åttiotalet hade jag ett par solglasögon som bestod av bokstäverna LOOK där bäraren tittade ut genom o:na.
På åttiotalet hade jag ett par solglasögon som bestod av bokstäverna LOOK där bäraren tittade ut genom o:na.