Quote from Bengt Askerfelt on 29 April 2008, 07:24Som nybliven cyklist hoppas jag det kommer en cykeltröja från Funbeat och gärna Craft som den Funbeat-tröja som redan finns. Dam- och herrmodell, i svart och i några glada färger, det vore käckt! Det skulle bli den bästa tröjan 🙂
Som nybliven cyklist hoppas jag det kommer en cykeltröja från Funbeat och gärna Craft som den Funbeat-tröja som redan finns. Dam- och herrmodell, i svart och i några glada färger, det vore käckt! Det skulle bli den bästa tröjan 🙂
Quote from j sollerman on 29 April 2008, 07:38Han menar att han har bilder på sin träningsdagbok. En ruggigt snygg look har han!
Han menar att han har bilder på sin träningsdagbok. En ruggigt snygg look har han!
Quote from Mattias Johansson on 29 April 2008, 07:44Oki. Nä det var inte den jag såg 🙂
Anne Marie - menade att klubbtröjan har ingen dragkedja.
Oki. Nä det var inte den jag såg 🙂
Anne Marie - menade att klubbtröjan har ingen dragkedja.
Quote from Charlotte Skoglund on 29 April 2008, 08:01bästa kortärmade är en Primal Wear som inte gick att låta bli att köpa. bra med 3 ryggfickor, men det bästa är en skitlång dragkedja som nästan går ända ner under(bart) när det är redigt varmt.
vintertröjja är en björn dählie skidtröjja med ryggfickor....
bästa kortärmade är en Primal Wear som inte gick att låta bli att köpa. bra med 3 ryggfickor, men det bästa är en skitlång dragkedja som nästan går ända ner under(bart) när det är redigt varmt.
vintertröjja är en björn dählie skidtröjja med ryggfickor....
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 08:02Linnex Sr. Det finns en del LOOK eftersom Mälarenergi har kört med dem.
Det är cykeln som ser bra ut för det gör inte jag.
Tur man inte bor med en Diva.
Linnex Sr. Det finns en del LOOK eftersom Mälarenergi har kört med dem.
Det är cykeln som ser bra ut för det gör inte jag.
Tur man inte bor med en Diva.
Quote from j sollerman on 29 April 2008, 08:04jag har två primal wear tröjor
jag har två primal wear tröjor
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 08:11Jag har testat primalskrik.
Jag har testat primalskrik.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 09:28Linnex: Menade och skrev tydligt gjorde du. Jag läser dåligt när jag är trött.
Linnex: Menade och skrev tydligt gjorde du. Jag läser dåligt när jag är trött.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 02:07Team Easy On, de har de utan tvekan coolaste tröjorna.
Kolla med någon av Ballerups juniorer. De har säkert någon som de tagit som trofé.
Team Easy On, de har de utan tvekan coolaste tröjorna.
Kolla med någon av Ballerups juniorer. De har säkert någon som de tagit som trofé.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 07:24Det är bara att gå med Ballerup CC och få tillgång till velodromen.
Det måste vara något för dig Jonas.Harring har cyklar till salu och du får "övningsköra" i en begynnergrupp för utvärdering om du har Det rätta virket.
Det är bara att gå med Ballerup CC och få tillgång till velodromen.
Det måste vara något för dig Jonas.
Harring har cyklar till salu och du får "övningsköra" i en begynnergrupp för utvärdering om du har Det rätta virket.