Quote from Fredrik Närenfors on 11 January 2007, 09:48Om du sprider ut ljuset så blir det i stället en svagare ljuskägla. Det är tack vare linsen, opticube, som de får till ett så pass starkt lyse, men med väldigt smal ljuskägla.
Om du sprider ut ljuset så blir det i stället en svagare ljuskägla. Det är tack vare linsen, opticube, som de får till ett så pass starkt lyse, men med väldigt smal ljuskägla.
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 09:50Håller med Silva, verkligen konstigt.
Håller med Silva, verkligen konstigt.
Quote from Fredrik Närenfors on 11 January 2007, 09:53Men.......... vad ska Håkan och jag ta oss till då?
Men.......... vad ska Håkan och jag ta oss till då?
Quote from Funbeat user on 11 January 2007, 10:05Träna?
Träna?
Quote from Torbjörn Karlsson on 11 January 2007, 10:07*ler*
Touché!
*ler*
Touché!
Quote from Fredrik Närenfors on 11 January 2007, 11:02Appppapppappppapp.......
Nu trodde ni att ni var smarta va. Nehej ni med den inställningen blir man bara övertränad. Det är alltså otroligt viktigt att man vilar sig i form och då finns det inget bättre att pula med mellan träningspassen än ett litet lamp
Appppapppappppapp.......
Nu trodde ni att ni var smarta va. Nehej ni med den inställningen blir man bara övertränad. Det är alltså otroligt viktigt att man vilar sig i form och då finns det inget bättre att pula med mellan träningspassen än ett litet lamp
Quote from Bertil Nolheim on 11 January 2007, 11:03Per:
Jag tror i alla fall att ljuset skulle räcka till att lysa upp säg 2*2 m, vilket skulle funka klart bättre även om det blir lite svagare.
Nu är det tom så att det är svårt att se bortom ljuskäglan eftersom den ljusa fläcken bländar.
Per:
Jag tror i alla fall att ljuset skulle räcka till att lysa upp säg 2*2 m, vilket skulle funka klart bättre även om det blir lite svagare.
Nu är det tom så att det är svårt att se bortom ljuskäglan eftersom den ljusa fläcken bländar.
Quote from Berit Bengtson on 11 January 2007, 11:33Per Elmsäter skrev:
> jag kommer säkert att bygga en sån diod du tipsade om i alla fall bara för att den finnsOm du inte behöver ett LED-ljus NU, tycker jag att du bör vänta, säg fram till aug/sep.
Utvecklingen på högeffekts LED går fort.
Redan idag sä
Per Elmsäter skrev:
> jag kommer säkert att bygga en sån diod du tipsade om i alla fall bara för att den finns
Om du inte behöver ett LED-ljus NU, tycker jag att du bör vänta, säg fram till aug/sep.
Utvecklingen på högeffekts LED går fort.
Redan idag sä
Quote from Panama B on 2 September 2007, 15:33Bra reservlyse att ALLTID ha med under cykelsadeln.
Kostnad 79 kronor.Jag har kört med det en tid och särskilt då cykelrundan blir längre än man tänkt sig är det skönt att sätta på dom här små ljusen och slippa att mötas av hellyse från bilar etc....
h
Bra reservlyse att ALLTID ha med under cykelsadeln.
Kostnad 79 kronor.
Jag har kört med det en tid och särskilt då cykelrundan blir längre än man tänkt sig är det skönt att sätta på dom här små ljusen och slippa att mötas av hellyse från bilar etc....
h