Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 18:28Well, igentligen kallas det väl golvpump, men jag tror att de flesta förstod vad jag menade. 🙂
Well, igentligen kallas det väl golvpump, men jag tror att de flesta förstod vad jag menade. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 21:43Tja försök att använda den utan foten!
Tja försök att använda den utan foten!
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 22:36Just SKS rennradskompressor fungerar hyfsat eftersom den väger en hel del.
Just SKS rennradskompressor fungerar hyfsat eftersom den väger en hel del.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 09:13Att den är tung är inte bara av godo. Själva golvstödet är rätt smalt/instabilt. Har mer än ett märke i parketten pga pumpen. :-/
Förutom den detaljen instämmer jag i att det är den bästa pumpen.
Att den är tung är inte bara av godo. Själva golvstödet är rätt smalt/instabilt. Har mer än ett märke i parketten pga pumpen. :-/
Förutom den detaljen instämmer jag i att det är den bästa pumpen.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 15:04Indeed. 😉
Indeed. 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 15:14Limma på möbeltassar om det är väldigt känsligt i cykelförrådet.
Limma på möbeltassar om det är väldigt känsligt i cykelförrådet.
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 07:29Handla på Jula? då är man inte cyklist, skrattar!
Handla på Jula? då är man inte cyklist, skrattar!
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 08:27@Tommy
Full ?
@Tommy
Full ?
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 08:56Full av skratt!
Full av skratt!
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 10:13Jag är riktigt nöjd med min biltema-golvpump för 2 hundringar. Har fungerat ypperligt de åren jag haft den (pumpat bildäck, vanliga cykeldäck, racerdäck, luftmadrasser e.t.c).
Jag är riktigt nöjd med min biltema-golvpump för 2 hundringar. Har fungerat ypperligt de åren jag haft den (pumpat bildäck, vanliga cykeldäck, racerdäck, luftmadrasser e.t.c).