Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 10:19Tror du att den fungerar om 30 år om du använder den ofta? Klarar den 12-13 bar?
Tror du att den fungerar om 30 år om du använder den ofta? Klarar den 12-13 bar?
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 10:3110 bar är det som jag som mest pumpat i, men graderingen går till 11. Om den håller i 30 år eller inte kan kvitta, den har hitills funkat bra i de 4 åren jag haft den.
10 bar är det som jag som mest pumpat i, men graderingen går till 11. Om den håller i 30 år eller inte kan kvitta, den har hitills funkat bra i de 4 åren jag haft den.
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 11:51@Fredric med c
Full av skratt för att ?
@Fredric med c
Full av skratt för att ?
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 14:32= Ironi
= Ironi
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 14:44+1
+1
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 18:05Handlade senast papper till min skrivare på jula, är jag då inte en cyklist ?
Tommy skrev "Handla på Jula? då är man inte cyklist, skrattar! "
vad är det ironiska med det ?
Handlade senast papper till min skrivare på jula, är jag då inte en cyklist ?
Tommy skrev "Handla på Jula? då är man inte cyklist, skrattar! "
vad är det ironiska med det ?
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 18:12Att han var full av skratt!
Att han var full av skratt!
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 18:19Dom flesta förstod nog att det var en "Golvpump" som önskades med tanke på att det är cykeldäck som skall fyllas och inte luftmadrasser.
edit:
Heff -Läste ditt första inlägg igen, fanns lite ironi där också 😀
Dom flesta förstod nog att det var en "Golvpump" som önskades med tanke på att det är cykeldäck som skall fyllas och inte luftmadrasser.
edit:
Heff -Läste ditt första inlägg igen, fanns lite ironi där också 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 21:49Biltemas golvpump funkar helt ok för mig.
Dessutom satt mätaren högre upp på pumpkroppen än den dubbelt så dyra som jag jämförde med = lättare att läsa av.Har bara använt den i ett år men pumpat alla husets cyklar, bollar och även mc - den går bra med a
Biltemas golvpump funkar helt ok för mig.
Dessutom satt mätaren högre upp på pumpkroppen än den dubbelt så dyra som jag jämförde med = lättare att läsa av.
Har bara använt den i ett år men pumpat alla husets cyklar, bollar och även mc - den går bra med a