Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBästa löparminnet?
You need to log in to create posts and topics.

Vad tänker du på om man frågar efter ditt bästa löparminne?

Jag kommer alltid att tänka på ett tillfälle då vi sprungit i Sumpan, på IP där och jag var på väg hem. Solen lyste mig rakt i ansiktet, det var vackert, lagom varmt och jag var väldigt nöjd med

Min löparkarriär började februari 2012, efter att ha varit soffexpert sista 40 åren. Så med andra ord har jag min bästa tid framför mig. Något som jag ändå rätt ofta tänker tillbaka på är när jag sprang mina första 500 meter på löpbandet, behöver jag till

(t+)
Ibland undrar jag varför jag fortsatte, min start var också ganska guppig och jobbig, men jag har aldrig ångrat att jag bet ihop och höll ut 🙂
Vi har kommit en bit sen dess 🙂

Ett löparminne som känns väldigt stort och lyckligt för mig, var när jag sprang över Öresundsbron sista gången Öresundsbroloppet verkligen gick över bron. Vinden som kylde mitt av löpningen heta ansikte, den milsvida utsikten av vatten åt alla håll och de

Mitt elfte Lidingölopp då jag var i så pass bra form att jag kunde springa utan smärta, snarare med glädje även i de sista backarna och för första gången inte hade inte ont i hela kroppen efter målgång! Det var också det året då Caballo Blanco himself sto

Måste också lägga till ett FEM i björkliden då vi sprang över en myr, plockade lite hjortron och vädret var fantastiskt och omgivningarna likaså. Jag rekommenderar starkt fjällmarathon-lopp för fantastiska löparupplevelser!

Knyter an till Christers fjällupplevelse: Första fjällmaran och tillika första upplagan av Vértex fjällmarathon (nu AXA) som då gick i Storulvån-Sylarna-Blåhammaren-Storulvån.

Varmt. Fantastisk natur och få (men otroligt trevliga) medtävlare. Upp till B

Varm sommardag i Vilsta-Skjulstas friluftsområde i Eskilstuna. Jag springer på de solvarma stigarna mil efter mil med bara ett par minimala shorts och skor. Känner mig som en indian, ett med naturen, jag svävar fram på lätta ben i ett högt och lekfullt te

En VinterUtmaning (en mil) i Avesta. Januari. Mängder av snö. Mörkt och vägen jag springer har inga gatlyktor, men snön lyser upp. Jag springer (som vanligt) utan pannlampa och allt är tyst, vitt och vackert. Jag springer på oplogade grusvägar där skoters

Jag springer intervaller på Trollbäckens IP. Plötsligt kommer en hagelskur med hagel stora som ärtor. En normal människa hade väl sökt skydd. Jag kör på. Bara fyra åttahundringar kvar. Hagelskuren ökar. Måste blunda. Springer på känn. Men lika plötsligt s