Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 12:08Hej.
Jag kör med en Polar RS200SD. Utöver pulsbältet har den en "footpod" som mäter fart och distans. Precisionen är ok +/- 2% vill jag minnas. Jag tycker det är bra med samma pryl som håller koll på puls, tid, tempo och distans. Sen kan alla data enkelt
Hej.
Jag kör med en Polar RS200SD. Utöver pulsbältet har den en "footpod" som mäter fart och distans. Precisionen är ok +/- 2% vill jag minnas. Jag tycker det är bra med samma pryl som håller koll på puls, tid, tempo och distans. Sen kan alla data enkelt
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 12:27Jag har en Garmin 305 - gamla modellen. Tyvärr är antennen inte så bra och nu när löven slagit ut på träden hittar den inte sina satelliter när jag springer min vanliga runda. Det är faktiskt lite väl dåligt.
Nya modellen ska dock ha en starkare antenn
Jag har en Garmin 305 - gamla modellen. Tyvärr är antennen inte så bra och nu när löven slagit ut på träden hittar den inte sina satelliter när jag springer min vanliga runda. Det är faktiskt lite väl dåligt.
Nya modellen ska dock ha en starkare antenn
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 13:13Och jag räknar lyktstolpar 😉 Klart billigast, men lättast att förlora kollen om man glömmer en ...
Och jag räknar lyktstolpar 😉 Klart billigast, men lättast att förlora kollen om man glömmer en ...
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 15:38Det är alltså en garmin 305 forerunner ni har? Kollade precis på deras sida och blev väldigt sugen. Bara ääälskar prylar. (H:)
Men lite dyr var den.. vet inte vilken förklaring jag ska hitta på nu för att kunna köpa den med gott samvete.. 😀
Det är alltså en garmin 305 forerunner ni har? Kollade precis på deras sida och blev väldigt sugen. Bara ääälskar prylar. (H:)
Men lite dyr var den.. vet inte vilken förklaring jag ska hitta på nu för att kunna köpa den med gott samvete.. 😀
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 15:45När jag inte gissar hej vilt är möjligheten att lägga till sina rundor här på funbeat riktigt lätthanterlig... Kanske att det kan vara svårt att få det helt exakt på metern... det är ändå ganska dåligt med stigar utmärkta... men det är inga problem att få
När jag inte gissar hej vilt är möjligheten att lägga till sina rundor här på funbeat riktigt lätthanterlig... Kanske att det kan vara svårt att få det helt exakt på metern... det är ändå ganska dåligt med stigar utmärkta... men det är inga problem att få
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 15:47Jag lägger in mina rundor här och jag tycker det verkar stämma bra. Stämde överens med min pojkväns garmin (större hand-held modell).
...men en pryl är ju alltid roligare. 😉
Jag lägger in mina rundor här och jag tycker det verkar stämma bra. Stämde överens med min pojkväns garmin (större hand-held modell).
...men en pryl är ju alltid roligare. 😉
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 16:40Lee, vad är GF 305 gamla modellen? Menar du GF 301/201?
Lee, vad är GF 305 gamla modellen? Menar du GF 301/201?
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 17:02Jag har haft en Forerunner 305 i en månad nu, och är grymt nöjd med den. Köpte min direkt från gpsdiscount.com där den kostar cirka 1800 svenska kronor. Dessutom kunde jag använda en rabattkupong på ytterligare 50 dollar så med leveranser och allt landade
Jag har haft en Forerunner 305 i en månad nu, och är grymt nöjd med den. Köpte min direkt från gpsdiscount.com där den kostar cirka 1800 svenska kronor. Dessutom kunde jag använda en rabattkupong på ytterligare 50 dollar så med leveranser och allt landade
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 20:06GF 305
+
* Bra på pass där man vill veta sträckan. Typ pass i okänd stad eller terräng.
* Helt suverän på intervallpassen. Man kan kolla allt. Hur gick den eller den intervallen med avseende på fart, distans eller puls.-
* Tråkigt att vänta på att den
GF 305
+
* Bra på pass där man vill veta sträckan. Typ pass i okänd stad eller terräng.
* Helt suverän på intervallpassen. Man kan kolla allt. Hur gick den eller den intervallen med avseende på fart, distans eller puls.
-
* Tråkigt att vänta på att den
Quote from Håkan Öhling on 6 June 2007, 22:53Jag kör gammal hederlig distansmätning med klockan. 5 min per km ger sträckan 🙂 Har jag kört lite hårdare kan jag få någon extra km... Kalibreras då och då mot uppmätt runda ex i Skatås.
Jag har hört 2 negativa saker om Garmin 305 som gjort att jag int
Jag kör gammal hederlig distansmätning med klockan. 5 min per km ger sträckan 🙂 Har jag kört lite hårdare kan jag få någon extra km... Kalibreras då och då mot uppmätt runda ex i Skatås.
Jag har hört 2 negativa saker om Garmin 305 som gjort att jag int