Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 19:53röd och rosa är inte fullträff.
röd och rosa är inte fullträff.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 20:03Jag kan leva med mindre flaskor. Det är ju bara att fylla dom. 🙂 De fula, klumpiga flaskhållarna kunde jag inte leva med. 😉
Jag kan leva med mindre flaskor. Det är ju bara att fylla dom. 🙂 De fula, klumpiga flaskhållarna kunde jag inte leva med. 😉
Quote from Jonny Persson on 17 May 2012, 20:07*he he* Jag tänkte att rött och rosa var typ samma men det är det ju förstås inte.
Så här då?
BILD:http://www.cyclecomponents.com/images/artiklar/ASS0005.jpg
*he he* Jag tänkte att rött och rosa var typ samma men det är det ju förstås inte.
Så här då?
BILD:http://www.cyclecomponents.com/images/artiklar/ASS0005.jpg
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 20:22Just dom tänkte jag på. 🙂
Just dom tänkte jag på. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 22:03Dom är inte vita och fina så länge kan jag intyga...
Dom är inte vita och fina så länge kan jag intyga...
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 20:57Frågan är helt klart befogad, har Zefal och Tacx och ingen är speciellt lyckad.
Skruvgängen på mina Zefal läcker allt som oftast och snäpplåset
på Tacx är krånglig att få till. Det är ingen hit att ha flaskor som läcker
ut sportdryck som sen kletar på fin
Frågan är helt klart befogad, har Zefal och Tacx och ingen är speciellt lyckad.
Skruvgängen på mina Zefal läcker allt som oftast och snäpplåset
på Tacx är krånglig att få till. Det är ingen hit att ha flaskor som läcker
ut sportdryck som sen kletar på fin
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 20:05Nina: Jag har vita billiga (fula) flaskor från Spectra. De kostade typ 39 kr. En 70 cl på det sneda röret och en 50 cl på den som är vertikal. De blir ganska fort sjaviga. Flaskhållarna är typ billigast möjligast svarta.
Nina: Jag har vita billiga (fula) flaskor från Spectra. De kostade typ 39 kr. En 70 cl på det sneda röret och en 50 cl på den som är vertikal. De blir ganska fort sjaviga. Flaskhållarna är typ billigast möjligast svarta.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 21:10Med flaskställ i titan så håller flaskorna sig. Jag trodde att man fick flaskor.
Med flaskställ i titan så håller flaskorna sig. Jag trodde att man fick flaskor.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 21:31Det borde man få när man köper flaskställ i titan.
Det borde man få när man köper flaskställ i titan.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 14:43Vitargo flaskorna är riktigt bra tycker jag, men blå flaska med gul text och röd kork kanske inte är för de som går på utseendet..
Vitargo flaskorna är riktigt bra tycker jag, men blå flaska med gul text och röd kork kanske inte är för de som går på utseendet..