Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 15:18Utseende går före funktion. Jag har bara svarta flaskor. Bra när man behöver flytta dem mellan cyklar i olika färger.
Utseende går före funktion. Jag har bara svarta flaskor. Bra när man behöver flytta dem mellan cyklar i olika färger.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 09:32Och hur gör ni på tävlingar där arrangören har langning från depåer? Stannar ni och häller över från deras "fula" flaskor till era "fina"...?
Flaskan i flaskstället ska ha ett INNEHÅLL, det är dess viktigaste egenskap; när den är tom kastar man bort den v
Och hur gör ni på tävlingar där arrangören har langning från depåer? Stannar ni och häller över från deras "fula" flaskor till era "fina"...?
Flaskan i flaskstället ska ha ett INNEHÅLL, det är dess viktigaste egenskap; när den är tom kastar man bort den v
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 09:34Jag har aldrig kört någon tävling där man har någon depå för langning. Det görs med slunga eller handen under en langningssträcka. Om det inte görs ifrån en servicebil.
Jag har aldrig kört någon tävling där man har någon depå för langning. Det görs med slunga eller handen under en langningssträcka. Om det inte görs ifrån en servicebil.
Quote from ellen olsson on 22 May 2012, 10:31Arrangörslangning förekommer nog bara inom triathlon.
Arrangörslangning förekommer nog bara inom triathlon.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:44"Arrangörslangning förekommer nog bara inom triathlon"
Det är möjligt - men å andra sidan lagar vi också våra punkteringar själva (H)
Inga servicebilar så långt ögat når...
"Arrangörslangning förekommer nog bara inom triathlon"
Det är möjligt - men å andra sidan lagar vi också våra punkteringar själva (H)
Inga servicebilar så långt ögat når...
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 14:09Raphas bidons med tutten på toppen är nog snyggast av dem jag sett. Tyvärr passar de pojkvännens Canyon bättre än min Specialized... :/ Så han får ha dem.
BILD:http://thecloakroomau.files.wordpress.com/2009/10/bidon1.jpg
Raphas bidons med tutten på toppen är nog snyggast av dem jag sett. Tyvärr passar de pojkvännens Canyon bättre än min Specialized... :/ Så han får ha dem.
BILD:http://thecloakroomau.files.wordpress.com/2009/10/bidon1.jpg
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 17:08Ååh! Snygg flaska!! 😀
Ååh! Snygg flaska!! 😀
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 20:03Någon som hittat en bra tempoplaska som han/hon är riktigt nöjd med? Dvs en sådan man har mellan tempopinnarna fram.
Någon som hittat en bra tempoplaska som han/hon är riktigt nöjd med? Dvs en sådan man har mellan tempopinnarna fram.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 21:33Årets tips?
Köpte 90 cl flaskor på XXL för det överkommliga priset på 14 kr.
Har två flaskhållare - så dessa lite större flaskorna ger mig rätt mycket mer vatten på mina rundor, än de två mindre jag hade tidigare.
Har en 58-ram - så de stora flaskorna
Årets tips?
Köpte 90 cl flaskor på XXL för det överkommliga priset på 14 kr.
Har två flaskhållare - så dessa lite större flaskorna ger mig rätt mycket mer vatten på mina rundor, än de två mindre jag hade tidigare.
Har en 58-ram - så de stora flaskorna
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 22:36Tack för tipset, Inge! Min kompis letar efter gröna flaskor! 🙂
Tack för tipset, Inge! Min kompis letar efter gröna flaskor! 🙂