Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenBabbeltråd v 14
You need to log in to create posts and topics.

Nu var vi så där läskigt tysta igen.
Inte konstigt då. fanns ju ingen tråd

Vi fick äntligen vårat Wii idag! 🙂 Fast jag har ont i ryggen så det är lite trist, för jag vill ju va igång, men jag klädde nog av mig lite för fort ute när det var kallt fast j

Nej och det är ju redan tisdag kväll!

Men det kasnke inte behövs en ny prattråd varje vecka, utan man kan fortsätta i samma. Bara en ny för målen...

Bättre att ta nya prattrådar också 😉 Så blir det inte så mycket i samma tråd, blir ju jobbigt att ladda efter ett tag
har precis tagit två bäst av 5 matcher av tennis, och en boxningsmatch.. 🙂 Helt slut.. Svettas som en gris

Vad är en wii

Det nya nitendot 😉

Hur går det för er med målen? Tror att mitt mål kan vara lite väl lågt satt denna vecka, lagt om min träning rätt mycket så jag har ingen riktig koll än...

Jag har nått 56 % av veckomålet redan...men kommer inte att hinna träna så mycket under påsk så jag kommer nog att klara veckomålet precis.

Kan bli spännande hur jag ska klara det. Tog en extra vilodag och har inget ärende in till stan. Å andra sidan har jag en dejt på fredag! Vad blir det för minuter av det återstår att se... Är hoppfull iaf! 😉

Spännande Ewa! Hoppas det går bra!

Jag åker bort i morgon och kommer inte reistrera nån träning. MEn jag ska upp i fjällen och har massa tid för träning! Ska bli SÅ kul! Ska få köra skoter me... (t+)

Ska ut på landet i morgon och där finns bara modemuppkoppling och det orkar jag inte med. Får registrera i efterhand, för en massa UNDERBARA promenad/löpvägar finns det, så träning blir det!