Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenBabbeltråd v 14
You need to log in to create posts and topics.

Äntligen är jag tillbaka på banan igen. Har lyckat träna 115 minuter redan och det är bara onsdag. Bara man inte ger upp så kommer man tillbaka till slut. 😀

Ha det så trevligt, Ewa! (t+)

Lxcka till med dejten Eva 😉

Fick träningsvärk i armen idag. 🙂 Gött var det iaf.
Ja, Wii är den nya tvspelskonsollen. 🙂 Man rör på handen med kontrollen för att styra, väldigt tufft faktiskt. 🙂 Så det blir motion det också. 🙂

Tack kära vänner! Kommer och rapporterar sen...
Heja Maria L! (L) Och alla andra som kämpar på i uppförsbacke ibland. Tycker att vi är så duktiga!!!

Denna veckan är jag lite halvloj, är trött i kroppen och huvudet efter mycket stress så det får bli mycket vila.
Men ska i alla fall bege mig ut på en löparrunda imorgon, vann startavgiften i vårruset för ett helt lag så här ska det springas!

Marie: Vad har ni för spel då? Vad gör man???

har förresten också spelat wii, visserligen bara baseball en gång men det är roligt! Antar dock att man ser en aningens lustig ut 😉

Glad Påsk!! allihopa! 😀
Åker till stugan under helgen och har ingen tillgång tilldatan....
Hoppas ni får en skön Påsk Helg!

Jag har provat Tennis och Boxning. Boxningen var roligt, blev helt slut efter 6min 😛 Iofs hade jag hållt på med Tennisen ungefär 20min innan då 😛 Skratta mycket gjorde jag också, vek mig av skratt flera gånger, bra för magmusklerna det! 🙂

Jag är numer