Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 19:42Laktat kanske är bra för mig... jag har precis fått problem med laktosintolerans, fast det är väl laktas och inte laktat jag behöver 😀
Är det väg 51 mot Svärtinge ni menar?
Jäkligt sugen på att ge mig ut att ge mig ut och testa, men det är ju det här m
Laktat kanske är bra för mig... jag har precis fått problem med laktosintolerans, fast det är väl laktas och inte laktat jag behöver 😀
Är det väg 51 mot Svärtinge ni menar?
Jäkligt sugen på att ge mig ut att ge mig ut och testa, men det är ju det här m
Quote from Berit Bengtson on 16 May 2008, 21:09Kristofer Bengtsson undrade
> ska jag ligga på 80% av puls eller vad är lagom?Tyvärr är det 90% som brukar vara tröskelpulsen.
Tyvärr, för att det är STOR skillnad i träna på 90% istf 80%.Motvindsträning är ett bra alternativ till långa backa, det fin
Kristofer Bengtsson undrade
> ska jag ligga på 80% av puls eller vad är lagom?
Tyvärr är det 90% som brukar vara tröskelpulsen.
Tyvärr, för att det är STOR skillnad i träna på 90% istf 80%.
Motvindsträning är ett bra alternativ till långa backa, det fin
Quote from ellen olsson on 16 May 2008, 21:14Mexico eller Italien? Vi säger det ena och tar det andra...
Mexico eller Italien? Vi säger det ena och tar det andra...
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 20:30Ja, då har jag äntligen varit och testat backarna i Svärtinge. Upp och ner, upp och ner blev det, men jag hittade en del bra. Det fanns en ställe, tror det var en bit på Mellanvägen, där det var så brant att jag höll på att trilla bakåt! Härligt!
Men j
Ja, då har jag äntligen varit och testat backarna i Svärtinge. Upp och ner, upp och ner blev det, men jag hittade en del bra. Det fanns en ställe, tror det var en bit på Mellanvägen, där det var så brant att jag höll på att trilla bakåt! Härligt!
Men j