Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 15:46Låter fiffigt, men jag vill kunna styra manuellt under passets gång. Helt plötsligt slänga in en lång och kanske brant backe mitt i för att jag känner att det är för mesigt exempelvis. Eller slacka ner lite en stund för att jag håller på att bli för trött
Låter fiffigt, men jag vill kunna styra manuellt under passets gång. Helt plötsligt slänga in en lång och kanske brant backe mitt i för att jag känner att det är för mesigt exempelvis. Eller slacka ner lite en stund för att jag håller på att bli för trött
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 15:57Sylvia,
Jag ska kolla lite närmare imorgon men jag tycker att dom ser lite EPA ut som vi säger här (eller sa på 80-talet). Annars fanns det en hel del godis på Marathon.se som "någon" (Anna kanske? Flåt... man ska alltid ha två flikar FB igång samtidigt
Sylvia,
Jag ska kolla lite närmare imorgon men jag tycker att dom ser lite EPA ut som vi säger här (eller sa på 80-talet). Annars fanns det en hel del godis på Marathon.se som "någon" (Anna kanske? Flåt... man ska alltid ha två flikar FB igång samtidigt
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:53Linda Rosing...är det hon tjejen med den där mystiska läppförstoringen...Ja jag vet faktiskt inte om hon tränar någe löpning/jogging eller så men hon skulle nog behöva tänka om sitt liv ett antal gånger...."Jag vill bli kändis,," sa hon tex och det har ju
Linda Rosing...är det hon tjejen med den där mystiska läppförstoringen...Ja jag vet faktiskt inte om hon tränar någe löpning/jogging eller så men hon skulle nog behöva tänka om sitt liv ett antal gånger...."Jag vill bli kändis,," sa hon tex och det har ju
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 21:00Fredrik hade gjort sig hur bra som helst där...:D
Fredrik hade gjort sig hur bra som helst där...:D
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 21:07Men Anders då...??! Kunde du inte bärga dig??!...Vi ser nog Moderat-snöret i bilden på dig...hehehe...:D.
Men Anders då...??! Kunde du inte bärga dig??!...Vi ser nog Moderat-snöret i bilden på dig...hehehe...:D.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 21:12Den är väldigt röd...(H)
Den är väldigt röd...(H)
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 22:04Sorry...taskigt färgseende typ...?! Du oxså?????:D
Sorry...taskigt färgseende typ...?! Du oxså?????:D