Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:14Bulltofta är nog närmst för dig. På femman efter ca 2K kommer en ganska lång seg backe. Om du skuttar utanför spåret finns också en rejäl backe där det blir till att springa obanat. Spring ut över Kirseberg eller längs med Sallerupsvägen (cykelbana).
Sj
Bulltofta är nog närmst för dig. På femman efter ca 2K kommer en ganska lång seg backe. Om du skuttar utanför spåret finns också en rejäl backe där det blir till att springa obanat. Spring ut över Kirseberg eller längs med Sallerupsvägen (cykelbana).
Sj
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:14Jag brukar köra backintervaller på Bulltofta.
Du har ju en jättebacke (där dom brukar ha kreaturen på sommaren). som är på 280 meter (enligt min Garmin).
Jag brukar köra backintervaller på Bulltofta.
Du har ju en jättebacke (där dom brukar ha kreaturen på sommaren). som är på 280 meter (enligt min Garmin).
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 09:47St Hans är grymt, men just nu är det fullt av is, vattensjukt och söndertrampat av hästar. Kullen på N Fäladen var också rätt geggig och vattning men på ett bra sätt tyckte jag.
St Hans är grymt, men just nu är det fullt av is, vattensjukt och söndertrampat av hästar. Kullen på N Fäladen var också rätt geggig och vattning men på ett bra sätt tyckte jag.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 16:06280 m enligt garmin... gött! hade gissat på 200. kör intervaller i den backen. kan rekommenderas (t+)
280 m enligt garmin... gött! hade gissat på 200. kör intervaller i den backen. kan rekommenderas (t+)