Quote from Funbeat user on 14 October 2014, 19:39Ja, Tomas,
"Hundägare ska iaf plocka upp efter hunden och slänga på lämplig plats."
Fast berätta inte det för mig, berätta det för hundägarna. (Inte för att det lär göra någon nytta den gången heller.)
Ja, Tomas,
"Hundägare ska iaf plocka upp efter hunden och slänga på lämplig plats."
Fast berätta inte det för mig, berätta det för hundägarna. (Inte för att det lär göra någon nytta den gången heller.)
Quote from Funbeat user on 14 October 2014, 21:48Anders Berglund> Menar du därmed att det är ok för människor att bajsa utan att plocka upp efter sig, bara för att det förekommer att en del hundägare inte gör det. I så fall blir det ju ännu mera bajs. Det är väl inget bra?
Anders Berglund> Menar du därmed att det är ok för människor att bajsa utan att plocka upp efter sig, bara för att det förekommer att en del hundägare inte gör det. I så fall blir det ju ännu mera bajs. Det är väl inget bra?
Quote from Funbeat user on 14 October 2014, 22:23Ja, det var inget roligt problem. Det verkar konstigt att det ska behöva vara ett problem.
Om man tränar för att springa LL, så bör man väl också testat så man vet vilken kost och dricka man ska få i sej för att ladda upp och även må bra under tävlingen
Ja, det var inget roligt problem. Det verkar konstigt att det ska behöva vara ett problem.
Om man tränar för att springa LL, så bör man väl också testat så man vet vilken kost och dricka man ska få i sej för att ladda upp och även må bra under tävlingen
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 00:35Plastpåse till löparna var en rolig idé. Men opraktisk - de gånger jag haft löparmage har det liksom inte blivit något att plocka upp, utan mer en lokal nedsprayning av markytan. Så i så fall behövs nog en spade plus en ganska stor påse. Tyvärr.
Plastpåse till löparna var en rolig idé. Men opraktisk - de gånger jag haft löparmage har det liksom inte blivit något att plocka upp, utan mer en lokal nedsprayning av markytan. Så i så fall behövs nog en spade plus en ganska stor påse. Tyvärr.
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 09:41Spade kan vara lösningen. Vid vandring följer det alltid med en fin liten gul trädgårdsspade i lagom storlek för åtgärder som har med mage och tarm att göra. En grop att placera det hela i för att sedan skottas över löser problemet med att det ligger höga
Spade kan vara lösningen. Vid vandring följer det alltid med en fin liten gul trädgårdsspade i lagom storlek för åtgärder som har med mage och tarm att göra. En grop att placera det hela i för att sedan skottas över löser problemet med att det ligger höga
Quote from Camilla Höög on 15 October 2014, 16:03Enligt artiklarna så verkar problemet vara värst runt starten. Där står det mängder med bajamajor, men köerna ringlar sig alltid långa och det är ju alltid precis minuterna för start de flesta vill göra sin sista tömning.
De kanske borde erbjuda ett annat
Enligt artiklarna så verkar problemet vara värst runt starten. Där står det mängder med bajamajor, men köerna ringlar sig alltid långa och det är ju alltid precis minuterna för start de flesta vill göra sin sista tömning.
De kanske borde erbjuda ett annat
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 16:31Ja, vid starten är ju i så fall problemet högst lösbart. Eller i alla fall möjligt att förbättra, även om det nog aldrig går att få bort precis alla "friskitare".
Fler bajamajor. Och när man tror att man fått ditt tillräckligt många tar man och kör dit
Ja, vid starten är ju i så fall problemet högst lösbart. Eller i alla fall möjligt att förbättra, även om det nog aldrig går att få bort precis alla "friskitare".
Fler bajamajor. Och när man tror att man fått ditt tillräckligt många tar man och kör dit
Quote from Funbeat user on 24 October 2014, 15:55Jag tror att fler bajamajor inte ska vara några problem att skaffa, rent teoretiskt, för de tar verkligen inte slut. Både på 25-manna och O-ringen har vi alltid haft flera hundratals bajamajor, både ute på tävlingarna och på campingen, så det finns nog go
Jag tror att fler bajamajor inte ska vara några problem att skaffa, rent teoretiskt, för de tar verkligen inte slut. Både på 25-manna och O-ringen har vi alltid haft flera hundratals bajamajor, både ute på tävlingarna och på campingen, så det finns nog go
Quote from Funbeat user on 24 October 2014, 16:55En bajspåse eller 2 borde ingå i startkittet för Lidingöloppet 🙂
En bajspåse eller 2 borde ingå i startkittet för Lidingöloppet 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2014, 08:57Det här är en riktig skittråd. Varför läste jag den?
Det här är en riktig skittråd. Varför läste jag den?