Quote from Guest on 23 March 2011, 14:09Ett nytt fel som börjat inträffa senaste veckorna: då jag trycker på bakåtknappen i webläsaren (Firefox 3.6.15) när jag är inne i en tråd så sker någon slags sidladdning (man ser en snabb progressbar i statusfältet längst ner) men man kommer inte till lis
Ett nytt fel som börjat inträffa senaste veckorna: då jag trycker på bakåtknappen i webläsaren (Firefox 3.6.15) när jag är inne i en tråd så sker någon slags sidladdning (man ser en snabb progressbar i statusfältet längst ner) men man kommer inte till lis
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 14:19Har sett samma fenomen då och då, men inte tänkt så mycket på det. Det är nog inte bara Peter alltså.
Har sett samma fenomen då och då, men inte tänkt så mycket på det. Det är nog inte bara Peter alltså.
Quote from Bertil Nolheim on 23 March 2011, 15:24För Chrome funkar bakåt aldrig när man läser trådar i forumet. 🙁
För Chrome funkar bakåt aldrig när man läser trådar i forumet. 🙁
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2011, 15:27Jo, det gör det visst det - jag använder chrome jämt både på mac (hemma) och windows XP (Jobbet) - däremot så gör funbeat fel ibland så att bakåt blir 2 sidor bakåt...
Det fel som denna tråd handlar om har jag aldrig upplevt!
Jo, det gör det visst det - jag använder chrome jämt både på mac (hemma) och windows XP (Jobbet) - däremot så gör funbeat fel ibland så att bakåt blir 2 sidor bakåt...
Det fel som denna tråd handlar om har jag aldrig upplevt!
Quote from Bertil Nolheim on 23 March 2011, 16:57För mig funkar bakåt i trådar så att jag kommer tillbaka till sidan jag var på innan jag började läsa trådar. Aldrig till den förra tråden.
Ganska irriterande när man bläddrat lite för fort.
För mig funkar bakåt i trådar så att jag kommer tillbaka till sidan jag var på innan jag började läsa trådar. Aldrig till den förra tråden.
Ganska irriterande när man bläddrat lite för fort.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 14:39Har inte haft nåt problem med bakåt-surfande en enda gång. Chrome i Win XP och 7 samt Ubuntu.
Har inte haft nåt problem med bakåt-surfande en enda gång. Chrome i Win XP och 7 samt Ubuntu.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 17:58Beror mer på hur sidan är kodad.
Beror mer på hur sidan är kodad.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 19:07Japp, det har inte att göra med var datat till sidan kommer ifrån i alla fall. Och jag har problem med funbeat i Chrome på Mac, Fedora och webbläsaren på Android åtminstone, men jag tror att det är även andra webbläsare. Jag har i alla fall inte reagerat
Japp, det har inte att göra med var datat till sidan kommer ifrån i alla fall. Och jag har problem med funbeat i Chrome på Mac, Fedora och webbläsaren på Android åtminstone, men jag tror att det är även andra webbläsare. Jag har i alla fall inte reagerat
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 19:08Det gör jag i stort sett alltid
Det gör jag i stort sett alltid
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 19:09Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Fungerar inte bakåt har man gjort fel i sin webbplats.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Fungerar inte bakåt har man gjort fel i sin webbplats.