Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, självklart. Och det har Olle gjort i det här fallet. Jag har ännu inte riktigt fattat varför det bara sker ibland!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Man måste bestämma sig för vad bakåt faktiskt betyder.

Där jag huserar har jag bestämt att hålla historiken i särskild modul och låta den nollställas på det bakåtsteg då bakåt skulle innebära att man återvän

Det är ju inte stateful. På en vis URL hämtar man en viss sida eller objekt. Inte ett viss version av innehållet. Har något ändrat den får man den nya versionen.

"Har något ändrat den får man den nya versionen."
Vilket man inte vill. Och när man får det man inte vill säger man att bakåt inte fungerar....

Jo, det är det man vill. Det är när jag får en helt annan sida som jag var på för 2-5 steg sedan och som identifieras med en helt annan url som jag säger att bakåt inte fungerar.

Tror jag beskrivit det tidigare, det handlar om användar- och processförståelse och beroende på användare och process är bakåt av olika betydelse. Ibland kan man inte programmera så att system- och användarlogik lirar och måste man välja kan det bästa var

Synd bara att det är användarna som får lida, när det inte funkar.

De här retoriska utsvävningarna du ägnar dig åt ibland Fredrik får mig både att skratta högt och bli ganska trött, jag har så mycket erfarenhet den typen av argumentation så du anar inte, och den är minst sagt meningslös. Det låter som att du på allvar tr

Bakåt-talibaner! Starta er egen tråd 😉

Fredrik, du verkar aningen känslig och läser in sådant som inte finns. Det enda jag säger, med ett ganska tydligt exempel, är att följande påstående av dig är fel:
"Fungerar inte bakåt har man gjort fel i sin webbplats."

En svepande förenkling som är os