Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 08:48Ta nu ett djupt andetag och gå vidare i livet
Ta nu ett djupt andetag och gå vidare i livet
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 11:03Peter, är det inte detta tråden för vi bakåt-talibaner då? 😉
Peter, är det inte detta tråden för vi bakåt-talibaner då? 😉
Quote from Bertil Nolheim on 25 March 2011, 11:21Mitt problem uppstår bara när jag startar trådläsningen med den lilla "krokpilen" efter "Olästa.
Mitt problem uppstår bara när jag startar trådläsningen med den lilla "krokpilen" efter "Olästa.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 12:17Nej, men jag slipper gärna dina omdömen om min person Fredrik.
Nej, men jag slipper gärna dina omdömen om min person Fredrik.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:25Ett absolut minimikrav jag har som användare är att jag ska kunna trycka på webläsarens bakåtknapp för att stega en sida bakåt och sedan kunna trycka på framåtknappen för att komma tillbaka där jag var.
Det fungerar inte för mig från den här sidan i kom
Ett absolut minimikrav jag har som användare är att jag ska kunna trycka på webläsarens bakåtknapp för att stega en sida bakåt och sedan kunna trycka på framåtknappen för att komma tillbaka där jag var.
Det fungerar inte för mig från den här sidan i kom
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:56+1 på Mikael! (t+)
+1 på Mikael! (t+)