Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 11:29Se till att träna mot något högt, attraktivt och konkret mål; mätbart och datumbestämt. Då blir inte träningen ett nyckfullt självändamål utan träningen måste bedrivas på vettigt sätt för att du skall nå dit.
Se till att träna mot något högt, attraktivt och konkret mål; mätbart och datumbestämt. Då blir inte träningen ett nyckfullt självändamål utan träningen måste bedrivas på vettigt sätt för att du skall nå dit.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 11:33Tack. För era inlägg.
Inser även att jag har inte lyssnat på min kropps signaler efter flera års arbete med mycket hög arbetsbelastning och stress. Min trötthet har kommit smygande och jag har bara ökat tempot och lagt av att träna för jag har inte haft
Tack. För era inlägg.
Inser även att jag har inte lyssnat på min kropps signaler efter flera års arbete med mycket hög arbetsbelastning och stress. Min trötthet har kommit smygande och jag har bara ökat tempot och lagt av att träna för jag har inte haft
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 14:03Det viktiga är att inse att det kommer att ta tid, och att det inte heller är någon panik. Låt det få ta den tid det tar, och försök istället leva i nuet och njuta av varje ögonblick. Träna på att tänka positiva tankar, och låt vilan bli ett mål. Det finn
Det viktiga är att inse att det kommer att ta tid, och att det inte heller är någon panik. Låt det få ta den tid det tar, och försök istället leva i nuet och njuta av varje ögonblick. Träna på att tänka positiva tankar, och låt vilan bli ett mål. Det finn